Gå til innhold

***ikm uke 15***

Anbefalte innlegg

Da er el overstått tror jeg, mener den var i går. Jeg testet ikke denne mnd, men kjente det ganske godt:) Håper tiden går fort nå frem til ikm! Det er alltid så kjedelig å vente:) Masse lykke til alle sammen!! Håper virkelig dette er vår mnd og at alle blir gravide <3

jeg hadde også el igår :) blir ille spennende nå frem til ikm da :)

hvor tidlig kommer du til å teste tror du?

Fortsetter under...

IKM uke 15:

mandag 9.4.

MittStørsteønske<3 Må dette være vår måned!

mamman_til_oliver <3

tirsdag 10.4.

onsdag 11.4.

Aanonym86

torsdag 12.4.

Pernille26

essa

fredag 13.4.

Mich88

lørdag 14.4.

søndag 15.4.

Mammamio* 20pp

GRAVID: <3 <3 <3

Ikke gravid:

Da prøver vi igjen :) Krysser alt som kan krysses for at dette er mnd det skjer ;)

Gjest mich88

Såvidt jeg har skjønt så er det veldig vanlig at fertilitetsmonitoren bare går til høy fertilitet første syklusen man bruker den, så ikke bli skuffet om den ikke når Max denne syklusen ;)

Jeg har prøvd både el tester og fertilitetsmonitor. El testene fikk jeg aldri utslag på og fertilitetsmonitoren ga jeg opp når jeg fikk høy fertilitet 13 dager på rad, men aldri fikk Max :P nå har jeg funnet ut at det ikke er så rart det ikke ga utslag så jeg har lagt alt av testing på hylla og håper på natur metoden :P virker ikke det så har legen lovet å hjelpe oss :) må bare ta noen fler prøver først :)

Fekk Max i dag :) Men var eigentlig innstilt på at det ikkje nødvendigvis kom til å skje. So vart no glad då :) No er det berre å vente å sjå, har ikkje store trua på at denne clearbluen skal hjelpe so veldig. Men får sjå :) Lykke til til deg!! :)

Da er el overstått tror jeg, mener den var i går. Jeg testet ikke denne mnd, men kjente det ganske godt:) Håper tiden går fort nå frem til ikm! Det er alltid så kjedelig å vente:) Masse lykke til alle sammen!! Håper virkelig dette er vår mnd og at alle blir gravide <3

Ja blir kjempespennende!! Jeg har vært utrolig svimmel i dag!! Og jeg er ALDRI svimmel.. Lurer på om det er et "tegn"?:P hehe... Aldri hørt om det så tidlig før men!

Vi får se når jeg skal teste, men jeg tror jeg skal svi av første testen søndag 8.april;) Enn du?

IKM uke 15:

mandag 9.4.

MittStørsteønske<3 Må dette være vår måned!

mamman_til_oliver <3

tirsdag 10.4.

onsdag 11.4.

Aanonym86

pod

torsdag 12.4.

Pernille26

essa

fredag 13.4.

Mich88

lørdag 14.4.

søndag 15.4.

Mammamio* 20pp

GRAVID: <3 <3 <3

Ikke gravid:

Etter mine beregninger blir det 11., men er ikke godt å vite. :) Håper på en "vanlig" måned nå, så jeg slipper å teste negativt dag etter dag, for så å få mensen 10 dager over tida...

Ja blir kjempespennende!! Jeg har vært utrolig svimmel i dag!! Og jeg er ALDRI svimmel.. Lurer på om det er et "tegn"? :P hehe... Aldri hørt om det så tidlig før men!

Vi får se når jeg skal teste, men jeg tror jeg skal svi av første testen søndag 8.april;) Enn du?

haha, kjenner igjen det, går også å kjenner litt etter symptomer :P meeeeen, er kanskje litt tidlig for det enda :P

kommer mest sannsynlit til å teste i midten av neste uke jeg da, for har 15g-tester som ligger i skapet på badet og skriker navnet mitt :P

Annonse

Ja ikke sant:p men la så godt merke til det for jeg har aldri vært svimmel før.. men det rare er at jeg er skikkelig svimmel i dag. Våknet med det, og har hatt det av og på i hele dag. Googlet litt, og mange er visst svimmel rett etter el, og gravid! får se hvordan det fortsetter fremover, håper dette er et positivt tegn for meg! Jeg har også mange tester liggende, så vi får se hvor lenge jeg klarer å holde meg da:p hehe..

det kan da vel godt være et symptom:)) Jeg aner ikke hvilken pp jeg er i nå, men startet prøvingen høsten -10! Mannen har litt lite svømmere, derfor det tar så lang tid..:/ så er på vei mot ivf, men håper selvsagt at vi klarer det selv før den tid:) Enn du?

ja, kan jo hende det er et symptom :) får håpe det :)

da har du holdt på en stund lenger enn meg, er bare inne i 8pp jeg da, men begynner å merke at vi har holdt på en stund, ble jo ille glad da det endelig klaffet i forrige pp, men det holdt jo ikke.. men holder motet oppe og prøver på nytt vi :) tror det hadde vært vanskeligere å takle hvis jeg ikke hadde hatt lillegutt på 2 år fra før, han har hjulpet meg veldig med å holde humøret oppe :)

har du noen barn fra før?

Gjest mich88

Sidan det ikkje er so lenge sidan du hadde eggløsning kan det vere litt tidlig. Men på ein annan måte so veit eg ikkje kor lenge det skal gå før tegna kjem. So det kan hende det var eit tidlig tegn :)

Eg kjenner meg til tider kvalm, men seier berre til meg sjølv at dette må vere innbilt. Hehe, alt ein kan få oss til å kjenne på :) Fekk også Max på clearbluen i dag, so er omtrent umulig at eg skal kjenne noko no;)

Sidan det ikkje er so lenge sidan du hadde eggløsning kan det vere litt tidlig. Men på ein annan måte so veit eg ikkje kor lenge det skal gå før tegna kjem. So det kan hende det var eit tidlig tegn :)

Eg kjenner meg til tider kvalm, men seier berre til meg sjølv at dette må vere innbilt. Hehe, alt ein kan få oss til å kjenne på :) Fekk også Max på clearbluen i dag, so er omtrent umulig at eg skal kjenne noko no;)

hehe, sant det.. men blir jo lett sånn at man blir helt opphengt i symptomer og finner alle mulige :P får bare prøve å smøre seg med tålmodighet og vente...

Annonse

ja, kan jo hende det er et symptom :) får håpe det :)

da har du holdt på en stund lenger enn meg, er bare inne i 8pp jeg da, men begynner å merke at vi har holdt på en stund, ble jo ille glad da det endelig klaffet i forrige pp, men det holdt jo ikke.. men holder motet oppe og prøver på nytt vi :) tror det hadde vært vanskeligere å takle hvis jeg ikke hadde hatt lillegutt på 2 år fra før, han har hjulpet meg veldig med å holde humøret oppe :)

har du noen barn fra før?

Ja er lei av all prøvingen, nå vil jeg ha baby!! Jeg har ingen barn fra før. Var gravid i fjor (av oss selv), men mistet i uke 5.. Men sier som deg, holder motet og håpet oppe:) Det blir bra til slutt! :) jeg har også hatt hvit utflod hver dag siden el, tror det kan være et tegn ja:))

uff, så leit :( men blir nok din tur fortere enn du tror :) vi får virkelig håpe den hvite utfloden er et bra tegn ;) kan ikke huske at jeg har pleid å ha det tidligere..

jeg kommer nok til å teste om en ukes tid, er bare så utrolig utålmodig av meg :P

hehe, jeg kjenner igjen det ja!!=)

Jeg har litt stikninger i livmora i dag, bobling og stikk liksom.. Og kjenner stikninger i puppene.. kan jo håpe det er symptomer da:p huff.. hehe.. hadde el på lørdag eller søndag tror jeg, kan også være tidligere.. jeg testet ikke denne pp. Blir nok testing i neste uke her også ja! klarer aldri å vente til ikm. :P

Også har jeg stikk oppi skjeden, liksom ved livmortappen tror jeg! Det hadde jeg i går, og har det også i dag.. hmm..

Endret av MittStørsteØnske<3

hehe, jeg kjenner igjen det ja!!=)

Jeg har litt stikninger i livmora i dag, bobling og stikk liksom.. Og kjenner stikninger i puppene.. kan jo håpe det er symptomer da:p huff.. hehe.. hadde el på lørdag eller søndag tror jeg, kan også være tidligere.. jeg testet ikke denne pp. Blir nok testing i neste uke her også ja! klarer aldri å vente til ikm. :P

Også har jeg stikk oppi skjeden, liksom ved livmortappen tror jeg! Det hadde jeg i går, og har det også i dag.. hmm..

det høres jo ut som veldig positive tegn spør du meg :) jeg hadde litt sånne murringer igår kveld når jeg gikk og la meg da, vet ikke om de betyr noe...

ååååå, er så kjedelig å vente til neste uke for å teste, føler at tiden går så uendelig tregt også vettu :P men prøver liksom også å ikke få altfor høye forhåpninger, for da blir skuffelsen dobbelt så stor hvis testen skulle være negativ..

Dette har jeg hatt ekstremt mye av i dag(6 dpo), nesten så jeg spretter opp ellers så sitter jeg å stønner på ett vis når det stikker, for det er faktisk litt vondt! Satt faktisk å googlet det for 20 minutter siden, så det er gøy at du har det samme :) Kan ha stikninger rett før mensen men da har jeg tenkt sånn at det er tappen som åpner seg for å gjøre seg klar, men kanskje det er at den lukker seg tett nå - vel la oss tenke i de banene ;)

Gjest mich88

Nja, eg har tydeligvis EL litt seinare enn eg trudde. So eg har klart å teste (før altso, har ikkje testa noko no) allereide dagen etter EL eller noko slikt når eg regner meg fram ;) Er på dag 19 no etter mens og andre dagen med Max fruktbar i dag :P

Har alltid tanker om at eg ikkje skal teste før den veka eg venter mensen, men slik blir no det aldri ;)

I dag har vi vært hos gyn og tatt innvendig ul, da vi holder på med siste trinn i utredning og skal starte opp med ivf dersom det ikke går denne mnd. Gynekologen målte livmorslimhinnen til 6(aner ikke hva det betyr??), og sa at det måtte vært en stund siden jeg hadde el. Jeg som trodde el hadde vært forrige helg? Hadde kanskje el tidligere i uka jeg da:) Han ville ikke ta ul med kontrast siden jeg kanskje kunne være gravid, og skal tilbake igjen etter mens dersom den kommer. Er så spennende:)) Håper dagene går fort frem til testing!! Har lyst til å teste nå jeg, men skjønner jo at det er aaaalt for tidlig:p Håperhåperhåper såå at jeg er gravid <3

Har hatt en del småstikk i livmoren i dag, og venstre brystvorte er øm:p alt dette kan jo også være pms...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...