Gå til innhold

***ikm uke 15***

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Mammamio:) Jeg har ikke testet, men er en dag over den dagen jeg tror jeg hadde IKM nå.. Dette lover godt. Har mensmurringer i dag, men ikke sånne som jeg har da jeg vet at Nå kommer mensen. Jeg har vanligvis vondt i puppene før IKM også gir det seg dagen før mensen, men jeg har fremdeles hovne pupper og litt "voksesmerter". Dette lover godt.. jeg er optimist.

Hva med deg?

Så spennende;) det lover godt ;)

Jeg har ikm på søndag og tenker at jeg venter med testing til jeg er over ikm! Jeg har fått så mange negative tester at jeg heller venter :P hvorfor skal det gå denne gangen liksom...

Jeg kjenner ingenting uten om de vanlige pms symptomene jeg :P

Ømme pupper og kvalme! Og svingende humør da :P

Håper selvfølgelig at tanta holder seg vekk, men om den kommer så får jeg begynt med blodprøver i forhold til utredning :)

Når tenker du å teste?

Jeg tenker litt som deg egentlig. Jeg liker ikke følelsen etter en negativ test så jeg venter så lenge jeg klarer egentlig... Denne gangen er jeg litt usikker på hvilken DPO jeg egentlig er på så jeg tenker å vente til ihvertfall mandag om ikke nysgjerrigheten tar meg for hardt. Jeg har heller ingen andre symptomer enn vanlige egentlig.. Bortsett fra det med at puppene fremdeles er rare..

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...