Gå til innhold

***ikm uke 15***

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Melder meg inn her. Har IKM torsdag, men har testet allerede og fått svakt positivt. Men jeg har for "vane" å teste svakt positivt før/rundt IKM for så å få mensen litt forsinket eller ca til rett tid :(

Så jeg venter i spenning.....

Jeg bruker billigteststrimler og har haugevis liggende :) Ja det kan virke som om egget ikke fester seg eller går til grunne tidlig etter befrukning. Vet ikke helt hva som kan hjeple på det problemet.

Men håpet er der hver pp og i morgen tester jeg igjen :)

Annonse

Jeg bruker billigteststrimler og har haugevis liggende :) Ja det kan virke som om egget ikke fester seg eller går til grunne tidlig etter befrukning. Vet ikke helt hva som kan hjeple på det problemet.

Hei Gullblomst!

Det var akkurat slik jeg også følte det i mine forrige pp. Det som kan hjelpe er et hormontilskudd som heter progestoron. Dette er hormonet kroppen skal produsere etter el for at egget skal feste seg. Jeg kjøpte en krem som heter ProgestaCare som man smører på huden et par dager etter el frem til ikm.

Her er linken http://www.urtesenteret.no/index.php?productID=1361&gclid=CP340_30qa8CFedZmAodFVpIYw

Jeg ble gravid denne måneden, første måned jeg prøvde kremen! :)

Men blir man gravid, skal man visst være forsiktig med å fortsette på kremen, så jeg har sluttet nå, så håper ikke egget løsner igjen..

Lykke til!

Hei jenter.

Jeg har også IKM denne uken her. Jeg har ikke tempet denne perioden så er litt usikker på når det er, men tror det er sånn ca. torsdag. Jeg har ingen andre symptomer enn de jeg pleier å ha rundt IKM. Vonde pupper som alltid og murring i magen. Det eneste som gir meg håp om noe annet var et par runder med skikkelig stikking i lysken i påskeuken.

Jeg håper det at det er så mange gravide denne pp gjør at resten av oss får litt babystøv også.. (ikke at alle gravidsjanser er oppbrukt denne pp).

Gratulerer så masse til alle dere som har testet positivt allerede:)

Måtte tanta holde seg borte!

Jeg har IKM i dag... Men har ikke testet fordi jeg kun har en digital igjen, så tenkte å la IKM dagen passere før jeg tester. Men har ingen godfølelsen ... Hadde skikkelig troen hele syklusen, men etter bare blanke tester så har jeg gitt opp.

Litt optimistisk å tro at det går på første forsøk ved å kun ha sex den ene dagen ( da el test ga utslag).

Men har hatt veldig ujevne sykluser utenom prevansjon...

Jaja, skal test i morgen om ikke tanta kommer:)

jeg har ikm fredag, men måtte ta en i dag. den ble suuuuuuuper svaaak!!! men ser det så vidt hvis jeg vrir glasset, ser den litt bedre når jeg demonterte testen og så under glasset. men vet ikke ennå, er jo bare 11dpo. kan hende det er en sånn strek der fra før? clearblue!

Hei jenter, jeg melder meg inn her. hadde ikm onsdagen uke 14, men har enda ikke fått den. Har ikke hatt råd til å testet meg enda, men lønn på torsdag :) å har liksom ikke kjent noe annerledes på kroppen, utenom ømme brystvorter. Men det har jeg rundt TR kommer også !! Men er jo 1 uke imorgen siden ikm. Så lurer jo litt.. Har ikke tenkt noe på graviditet hele mnd her, før den dagen jeg skulle ha tanta, å den ikke kom.

Hvordan går det med dere? Jeg har klart så fint å ikke henge meg opp i dette hele perioden her.. frem til nå noen dager før IKM.. nå er jeg nesten litt ille synes jeg... tror jeg snart har vært innlogget her i hele dag.. hehe. Litt patetisk.. men det får dagen til å gå. Jeg synes nå jeg har mindre vondt i puppene enn jeg hadde i går.. og det betyr sikkert at tanta er på vei her.. Nå tror jeg at jeg stikker på trening.. trene av meg litt babyfokus.

Hei Gullblomst!

Det var akkurat slik jeg også følte det i mine forrige pp. Det som kan hjelpe er et hormontilskudd som heter progestoron. Dette er hormonet kroppen skal produsere etter el for at egget skal feste seg. Jeg kjøpte en krem som heter ProgestaCare som man smører på huden et par dager etter el frem til ikm.

Her er linken http://www.urtesenteret.no/index.php?productID=1361&gclid=CP340_30qa8CFedZmAodFVpIYw

Jeg ble gravid denne måneden, første måned jeg prøvde kremen! :)

Men blir man gravid, skal man visst være forsiktig med å fortsette på kremen, så jeg har sluttet nå, så håper ikke egget løsner igjen..

Lykke til!

Takk for godt svar. Ja jeg tror jeg må gå til innkjøp av slik krem dersom det ikke lykkes denne pp. Så bra at det fungerte for deg. Det gir håp :)

Annonse

jeg har ikm fredag, men måtte ta en i dag. den ble suuuuuuuper svaaak!!! men ser det så vidt hvis jeg vrir glasset, ser den litt bedre når jeg demonterte testen og så under glasset. men vet ikke ennå, er jo bare 11dpo. kan hende det er en sånn strek der fra før? clearblue!

Så spennede! Dette lover godt :) Skal du teste igjen i morgen?

Hadde IKM i går i følge pos el test og 14 dager etter.

Men ingen mens i sikte, og testen lyste ikke gravid mot meg i dag tidlig:(

Rare greier...

Får vel bare vente å se og kjøre på til enhver tid:)

Men trodde at man fikk mens etter å ha hatt el?

Fikk pos el test og masse slim og magevondt.

Hm, kan det hende at egget brukte litt tid på å feste seg? Ev derfor mensen ikke kommer?

Hei

Det kan også hende at du har IKM i morgen, da det er vanlig at egget løsner 12-36 timer etter positiv EL test. I forhold til slim så har jeg alltid EL dagen etter jeg har mest EL slim. Jeg har gjerne tre dager med slim også følger EL.

(mulig du hadde regnet det slik fra positiv EL test.. men tenkte jeg skulle nevne det). Det betyr jo alltid at det fremdeles er håp så lenge tanta ikke har kommet:)

Her er status som følger: Jeg aner ikke når jeg har IKM da jeg ikke har tempet eller målt EL denne perioden, men sett kun på slim:) Jeg tror jeg hadde EL helgen 1.april (tror egentlig fredag). Det vil si IKM i går, i dag eller i morgen:) Jeg har luteralfase på 11 dager:)

Jeg kjenner ingen symptomer annet enn at jeg har vonde pupper som jeg alltid har, og jeg stikkinger i magen. Har veldig liten tro på at jeg er gravid, men håpert er ikke ute før tanta kommer. I går ble jeg faktisk veldig kvalm under trening også.. noe jeg egentlig aldri er.. men det kan jo fint være psykisk.. I dag innbiller jeg meg metalsmak i munnen.. hehe.. det er like ille før hver eneste IKM. Skrullehode er virkelig riktig navn på kvinner i DPO land..

Håper alle har en fantastisk dag.. jeg sitter på jobb og egentlig kjeder meg litt.. så sitter på BIM og leser litt istedet. Litt rolige dager for tiden..

Jeg har bare mine vanlige pms symptomer jeg. Kvalm, ømme pupper, irritabel osv! Det er et slit å bli dårlig hver eneste måned uten at det kommer baby av det :P

Sånn helt egentlig så har jeg ingen tro på at jeg blir gravid denne pp heller. Har begynt å miste litt motet, selvom jeg prøver å holde fast ved det :) men nå siden jeg ikke tror jeg er gravid så syns jeg tanta bare kan komme så jeg får kommet i gang med blodprøver :D

Ellers så venter jeg enda svar på røntgen (dumme påske som kommer når jeg venter ;) ). Uten svar fra den så er utredning litt på stedet hvil siden de mener de har funnet grunnen til at jeg ikke har blitt gravid enda :)

Gjest mich88

Venter og venter enda.. 2 veker sidan EL i dag, tok ein gravtest i dag som vart svak positiv.. Tek ikkje det seriöst enda, vart ultrasvak för tidsfristen for ut (kunne vell skimte noko), men har fätt eindel tester som har vert ultrasvake för so berre venter ä ser :) Clearblue ferilitetsmonitoren som eg har, har blinka "m" i 4 dager no. Tenker eg skal teste igjenn i morga so fär vi sjä :) Er forresten veldig öm i brystvorta, kan no vere ett tegn det. Er ikkje det til vanlig (eller för IKM). Men blir mykje synsing so fär berre vente ä sjä..

Jeg føler det er så vanskelig å vite hva som er hva av symptomer. Føler jo at IKM og ev en graviditet virker litt på samme måte...

Kvalmen, trøtthet og løs mage er tegn som jeg ikke får ved IKM.

Men øm i magen, stikkinger, og ømme bryster.

Hm... Trøtt kan jeg jo alltid være!

Skulle hatt mensen på tirsdag... Men blank på alle testene!

Lykke til til dere:)

Venter og venter enda.. 2 veker sidan EL i dag, tok ein gravtest i dag som vart svak positiv.. Tek ikkje det seriöst enda, vart ultrasvak för tidsfristen for ut (kunne vell skimte noko), men har fätt eindel tester som har vert ultrasvake för so berre venter ä ser :) Clearblue ferilitetsmonitoren som eg har, har blinka "m" i 4 dager no. Tenker eg skal teste igjenn i morga so fär vi sjä :) Er forresten veldig öm i brystvorta, kan no vere ett tegn det. Er ikkje det til vanlig (eller för IKM). Men blir mykje synsing so fär berre vente ä sjä..

Jeg synes dette høres veldig spennende ut:) Ta en ny test i morgen tidlig for å se om streken har blitt sterkere. Hvilken DPO er du?

Våknet ikke med tanta i dag heller, så i dag er jeg 16 dpo. Har ingen tester liggende så må få kjøpt å se nå. Men på tirsdag lyste en digital - ikke gravid mot meg så vanskelig å ha troen:(

Men må vel håpe fram til det motsatte er bevisst;)

Lykke til alle dere andre!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...