Gå til innhold

***ikm uke 15***

Anbefalte innlegg

Testet i dag 8 dpo... Men hvit som snøen den ja:( vet det er tullete å teste og enda mer tullete å bli skuffa...

Men føler jeg er gravid og tror jo det selv så kommer vel til å bli kjempe skuffa i neste uke når mensen kommer!

Har fått større bryster, det knyter seg/ river nederst i magen. Nesten litt som kynnere følelse. Men det kan hende det kun ligger i hodet:(

Huff , enn å bli så skuffet etter ev første pp...

Jaja, får håpe at det går:)

Lykke til alle!

Fortsetter under...

Testet i dag 8 dpo... Men hvit som snøen den ja:( vet det er tullete å teste og enda mer tullete å bli skuffa...

Men føler jeg er gravid og tror jo det selv så kommer vel til å bli kjempe skuffa i neste uke når mensen kommer!

Har fått større bryster, det knyter seg/ river nederst i magen. Nesten litt som kynnere følelse. Men det kan hende det kun ligger i hodet:(

Huff , enn å bli så skuffet etter ev første pp...

Jaja, får håpe at det går:)

Lykke til alle!

min test var blendahvit 8dpo, og fikk svak strek 9dpo, så ikke gi opp håpet enda, er jo fortsatt tidlig :)

Gjest mich88

Pernille26: Nei eg har ikkje so veldig mange symptom. Dei symptoma som eg kjenner på kan like gjerne vere dei eg har i forkant av at tanta skal komme. Berre slike difuse, litt øm til tider i puppene og litt kvalm har eg vert litt. Men langt frå konstant . Venter berre eit par dager før en ny test skal sviast av. :)

Men mamman til Oliver! Tr

Ja var dårlig med strek på mine i dag.. Men testet ikke med morgenurin, og hadde drukket mye først:P Testen i går fikk et veeeldig svakt kryss:) Clear Blue:) Kan legge ut bilde. Da hadde jeg ventet leeenge! Så blir å teste om et par dager, har to clear blue liggende.=)

så et svakt kryss der når jeg vippa skjermen i en spesiel vinkel :) jeg har fått utrolig mye kviser nå da, hater å ha kviser, også er den høyre puppen min skikkelig ømt, tror jeg er gravid ja, legger med et bilde av dagens tester :) tror jeg skal vente litt med å fortelle sambo inntil jeg har tatt en digital, regner med jeg gjør det på lørdag eller søndag :)

Du er helt klart GRAVID!!!:D Gratulerer! Så bra at det klaffet med en gang igjen:))

Jeg har såå lyst til å svi av en test i dag, men skal vente til i morgen tidlig!! Ser selv på testen jeg tok at det er en blå bred strek, men kjempe svak og utydelig, nesten litt utflytende.. Derfor skal jeg teste med morgenurin i morgen=) Den jeg la ut bilde av tok jeg på mandagskvelden så dersom jeg er gravid burde jeg få en skikkelig strek i morgen=) Håper det!!

Hva tror dere om streken min da, dersom dere ser den?:P

Ja var dårlig med strek på mine i dag.. Men testet ikke med morgenurin, og hadde drukket mye først:P Testen i går fikk et veeeldig svakt kryss:) Clear Blue:) Kan legge ut bilde. Da hadde jeg ventet leeenge! Så blir å teste om et par dager, har to clear blue liggende.=)

så et svakt kryss der når jeg vippa skjermen i en spesiel vinkel :) jeg har fått utrolig mye kviser nå da, hater å ha kviser, også er den høyre puppen min skikkelig ømt, tror jeg er gravid ja, legger med et bilde av dagens tester :) tror jeg skal vente litt med å fortelle sambo inntil jeg har tatt en digital, regner med jeg gjør det på lørdag eller søndag :)

Du er helt klart GRAVID!!! :D Gratulerer! Så bra at det klaffet med en gang igjen:))

Jeg har såå lyst til å svi av en test i dag, men skal vente til i morgen tidlig!! Ser selv på testen jeg tok at det er en blå bred strek, men kjempe svak og utydelig, nesten litt utflytende.. Derfor skal jeg teste med morgenurin i morgen=) Den jeg la ut bilde av tok jeg på mandagskvelden så dersom jeg er gravid burde jeg få en skikkelig strek i morgen=) Håper det!!

Hva tror dere om streken min da, dersom dere ser den? :P

MittStørsteønske<3, fra min dataskjerm er jeg ikke helt sikker på om jeg ser noe strek. Men det er jo ikke alltid så lett å se på skjermen! Så krysser fingrene for deg i morgen! :) Mulig du har skrevet det, men hvor mange dager siden er EL?

Jeg har såå lyst til å fortelle samboeren om eventuell graviditet ved å legge små "I love dad"-sokker i årets påskeegg!! Håper på positiv test, men skal prøve å vente et par dager :)

Annonse

Du er helt klart GRAVID!!! :D Gratulerer! Så bra at det klaffet med en gang igjen:))

Hva tror dere om streken min da, dersom dere ser den? :P

ja, ser faktisk ut som jeg er det :) jeeeej :D og kjempeglad for at det klaffet såpass fort igjen, hadde mine tvil om at det kom til å gjøre det egentlig, men tok vist feil, og glad er jeg for det :)

kan være lurt å vente til imorgen for å teste med morgenurin :) håper du får en klart og tydelig positiv test :) kommer selv å svi av en digital så fort jeg står opp imorgen, klarer ikke vente lenger :P hare en i reserve i tilfelle den imorgen har blitt tatt for tidlig :)

Ops, blei publisert litt før eg ville..

Men det eg skulle sei var at testen til deg Mamman til Oliver var no ganske positiv ja!! Krysser fingrane for deg :) Og eit lite forsiktig gratulerer :)

tusen takk :) streken har jo blitt sterkere fra igår, så dette går veien :)

da er det offisielt :D tok en cb digital idag, som lyste gravid :) tok den jo i 4 tiden da jeg måtte opp for å tisse, og ble ikke mye søvn på meg etter det nei :P er utrolig lykkelig nå, kunne ikke fått noen bedre påske :)

post-751452-0-96725100-1333596462_thumb.jpg

Endret av mamman_til_oliver

Annonse

mandag 9.4.

MittStørsteønske<3 Må dette være vår måned!

mamman_til_oliver <3

tirsdag 10.4.

onsdag 11.4.

Aanonym86

pod

torsdag 12.4.

Pernille26

essa

fredag 13.4.

Mich88

lørdag 14.4.

søndag 15.4.

Mammamio* 20pp

GRAVID: <3 <3 <3

MittStørsteønske<3

mamman_til_oliver

Ikke gravid:

jeg må si meg enig med mich88 jeg også ( er rimelig testoman selv :P ) startet selv å teste 8dpo, men fikk ikke noen antydning til strek før 9dpo da, og 11 dpo fikk jeg positiv cb digital :)

Endret av mamman_til_oliver

er utrolig glad på dine vegne altså :) også så morro at det klaffet for oss akkuratt på likt :D

hvilke symptomer har du?

jeg har utrolig ømme pupper (verst om kvelden), ille trøtt, masse kviser, søtsug. og idag har jeg fått utrolig vondt i hoftene, vet ikke om det er et tegn, siden jeg har litt problemer med de innimellom, men kan jo hende det at jeg har blitt gravid har gjort så jeg har fått litt mere vondt igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...