Gå til innhold

***ikm uke 15***

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

testet igjen idag, og nå fikk jeg en superduper svak antydning til strek, så at det var noe der, i motsettning fra de andre jeg har tatt, som jeg har helt tydelig sett at har vært blendahvite :) spennende, håper strekene blir sterkere fremover :) legger ved bilde av dagens test, vet ikke om streken vises på bildet men. er bare 9dpo, så er jo enda tidlig :)

post-751452-0-11278700-1333430898_thumb.jpg

Endret av mamman_til_oliver

Oioi, så gøy!! :) ser en svak strek jeg også! Spennende:)

Regner med du testet med morgen urin? Blir å teste framover her jeg også, tenkte å vente til torsdag. Drar på hytta da, og er da 9 dpo.

Har du vært gravid tidligere bortsett fra med Oliver?

Jeg har aldri tidligere mistet, men er livredd for det denne gangen:(

Oioi, så gøy!! :) ser en svak strek jeg også! Spennende:)

Regner med du testet med morgen urin? Blir å teste framover her jeg også, tenkte å vente til torsdag. Drar på hytta da, og er da 9 dpo.

Har du vært gravid tidligere bortsett fra med Oliver?

Jeg har aldri tidligere mistet, men er livredd for det denne gangen:(

testet med morgen urin :) ja, jeg fant ut at jeg var gravid i slutten av februar, men mistet desverre i en sa en uke senere, så blir spennende teste dager fremover nå :)

jeg går også og er redd for å miste igjen, men hvis det skjer, så er det dessverre ikke så mye man får gjort for å forhindre det, men du må huske på det at de aller fleste svangerskap går bra :)

Gjest mich88

Eg ser og ser også ein strek! So det blir spennandes å sjå :)

Eg tok ein test i dag, men det var uhyre tidlig (6dpo) nesten litt flau ;) Den var først negativ, so etter tidsfristen rundt 10 minutter kunne eg faktisk sjå ein svak strek. Men har ikkje so veldig trua på det akkurat.. Sidan det var over tidsfristen. Får teste om eit par dager eller meir :P

Annonse

ja, blir veldig spennende, nesten så jeg gruer meg litt til å teste imorgen, for tenk hvis den er blendahvit igjen :/

6dpo er litt tidlig ja, men jeg er absolutt ikke rette personen til å si noe, siden jeg testet 7dpo :P de sier jo at man ikke helt skal stole på testene etter tidsfrist, så jeg hadde tatt en ny test om et par dager ( eller jeg hadde sikkert testet imorgen :P)

Gjest mich88

Det er det;)

Berre legger med bilde av testen min, må seie det er litt irriterandes at det må dukke opp noko etter fristen. Berre 5 minutt etter fristen også då.. Men ser nokon andre streken? Eller er det kun eg?

Forstår ikkje kvifor negative tester ikkje kan holde seg negativ.. Eller kvifor eg ikkje klarer å la ver å sjå på testen etter fristen.. :P

Får teste om et par dager :)

post-809531-0-89250700-1333442772_thumb.jpg

Gjest mich88

Det må eg faktisk sei meg enig i.. Var ikkje so enkelt å sjå noko av streken på bilde, blei litt overraska når eg lasta det opp her.

Men no trur eg at eg berre kaster vekk testen å stikk ut i snøven ein tur. Blir so tulette av testinga. Her har det komt rundt 0,5-1 meter med snøv ;) Har barnet til samboer her no, so må no utnytte snøven som er ute ;)

Så spennende mammaen til Olivier :) jeg så en svak strek jeg :)

Jeg merker ingenting, men har jo ikke ikm før på søndagen så det er jo enda tidlig :)

I påska skal vi iallefall kose oss å tenke på litt andre ting! Vi har fri fra jobb å skal ha kose oss på hytta :) det vet jeg er en liten gutt som gleder seg til :)

Nå har gutten vår begynt å mase etter søsken så jeg håper det klaffer snart :) det er så mange på hans alder i barnehagen som har fått småsøsken så jeg tror det er derfor. Han har iallefall funnet ut at først må han få en storebror, så må han få en baby og da blir han storebror :D

Annonse

Jeg ser en strek jeg også, mamman til oliver :) Så utrolig spennende! Har du prøvd lenge?

Jeg er 7dpo i dag, og har veldig lyst til teste snart!

Har hatt vondt i puppene og hvit utflod helt siden 4dpo. Håper dette er et tegn! Pleier å få vondt i puppene før mensen, men dette var veldig lenge før i så fall! Har du noen tegn mich88?

Ha en fin dag! :)

Jeg ser en strek jeg også, mamman til oliver :) Så utrolig spennende! Har du prøvd lenge?

Jeg er 7dpo i dag, og har veldig lyst til teste snart!

Har hatt vondt i puppene og hvit utflod helt siden 4dpo. Håper dette er et tegn! Pleier å få vondt i puppene før mensen, men dette var veldig lenge før i så fall! Har du noen tegn mich88?

Ha en fin dag! :)

er på 8pp nå, så håper virkelig det har klaffet :) jeg har også hatt en del utflod den siste uka, og igår hadde jeg en del stikkinger i magen, så dette lover godt :) deilig å se at testen ikke er helt blendahvit lenger, så blir veldig spennende å se hva morgendagens test sier :)

testet igjen idag, og nå fikk jeg en superduper svak antydning til strek, så at det var noe der, i motsettning fra de andre jeg har tatt, som jeg har helt tydelig sett at har vært blendahvite :) spennende, håper strekene blir sterkere fremover :) legger ved bilde av dagens test, vet ikke om streken vises på bildet men. er bare 9dpo, så er jo enda tidlig :)

Den ser positiv ut!!! :D Så morro!

Her er en jeg tok i ettermiddag, to, tre timer etter siste dobesøk:p temmelig negativ..

Endret av MittStørsteØnske<3

å, er helt i hundre jeg nå, gleder meg til å teste igjen imorgen, tok en test i ettermiddag, da var det kun litt over en time siden siste dobesøk, men fikk en antydning til strek på den også, men den var mye svakere enn den imorges, siden det var mere utvannet urin, men dette ser lovende ut altså :)

ser desverre ikke noen strek på dine jeg heller, men det kan jo hende du produserer hcg sent, og det er jo fortsatt tidlig.

Så spennende Mamman til Oliver:) regner med du er gravid:) sies det ikke at strek er strek ?

Jeg skal prøve å teste med morgenutim i morgen heg også, er da 8 dpo.

Håper den gir utslag... Ville gitt meg en god følelse! :)

Masse lykke til:)

det sies at en strek er en strek ja :) har en godfølelse nå for å si det sånn :) hvis det er sånn at jeg er garavid igjen nå, så krysser jeg fingre og tær for at denne spire klamrer seg så godt fast den bare kan :)

må holde oss oppdatert når du har testet da :)

Ja var dårlig med strek på mine i dag.. Men testet ikke med morgenurin, og hadde drukket mye først:P Testen i går fikk et veeeldig svakt kryss:) Clear Blue:) Kan legge ut bilde. Da hadde jeg ventet leeenge! Så blir å teste om et par dager, har to clear blue liggende.=)

Er litt gøy å lese hvor mye dere tester og hvor tidlig dere begynner testingen :P selv er jeg livredd for falske forhåpninger så jeg venter med å bruke min eneste innkjøpte test til etter at mensen forhåpentligvis ikke kommer :P

Veldig spennende å følge med på om det klaffer for dere :) :)

Ja var dårlig med strek på mine i dag.. Men testet ikke med morgenurin, og hadde drukket mye først:P Testen i går fikk et veeeldig svakt kryss:) Clear Blue:) Kan legge ut bilde. Da hadde jeg ventet leeenge! Så blir å teste om et par dager, har to clear blue liggende.=)

så et svakt kryss der når jeg vippa skjermen i en spesiel vinkel :) jeg har fått utrolig mye kviser nå da, hater å ha kviser, også er den høyre puppen min skikkelig ømt, tror jeg er gravid ja, legger med et bilde av dagens tester :) tror jeg skal vente litt med å fortelle sambo inntil jeg har tatt en digital, regner med jeg gjør det på lørdag eller søndag :)

post-751452-0-16399800-1333515380_thumb.jpg

Så spennende mammaen til Olivier :) jeg tror også du er gravid ;) ser iallefall definitivt en strek der så jeg sier et forsiktig gratulerer ;)

MittStørteØnske<3, jeg syns jeg kunne se antydning til noe! Lykke til med testing videre ;)

Jeg har ikke tenkt å teste før jeg eventuelt har gått forbi IKM! Tenk hvor mye det hadde kostet meg etter 20 pp :o

Jeg testet en del før, men la det på hylle etter en stund så keg bare venter ;) foreløpig kjenner jeg ingenting, men det er jo enda lenge til jeg har ikm :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...