Anonym bruker Skrevet 8. mars 2012 #1 Skrevet 8. mars 2012 Min pappa døde for noen uker siden.. Han var virkelig den eneste for meg og jeg vil at mitt neste barn skal oppkalles etter han.. Men ikke det samme navnet, det blir litt for gammeldags for meg. Kan noen hjelpe meg med navneforslag som ligner på Per Olav, som ikke er for gammeldags.. ? Har to gutter fra før ved navn David Nathaniel og Matheo Emilian så det blir litt rart om den siste het Per Olav om dere skjønner Vet jo ikke om det er en gutt eller jente som kommer heller da.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2012 #2 Skrevet 8. mars 2012 Spørs hvor likt du vil ha det da? OM du vil bare bruke bokstavene (P og O) eller ha noe som likner veldig? Philip Oskar Pernille Kasper (slutter jo på per) Tja, ikke lett...
Gjest Kosognuss Skrevet 8. mars 2012 #3 Skrevet 8. mars 2012 Min pappa døde for noen uker siden.. Han var virkelig den eneste for meg og jeg vil at mitt neste barn skal oppkalles etter han.. Men ikke det samme navnet, det blir litt for gammeldags for meg. Kan noen hjelpe meg med navneforslag som ligner på Per Olav, som ikke er for gammeldags.. ? Har to gutter fra før ved navn David Nathaniel og Matheo Emilian så det blir litt rart om den siste het Per Olav om dere skjønner Vet jo ikke om det er en gutt eller jente som kommer heller da. Gutt; Patrick Olaves Philip Oscar Jente Pernille Olava Pia Olea
Giss Skrevet 8. mars 2012 #4 Skrevet 8. mars 2012 Min pappa døde for noen uker siden.. Han var virkelig den eneste for meg og jeg vil at mitt neste barn skal oppkalles etter han.. Men ikke det samme navnet, det blir litt for gammeldags for meg. Kan noen hjelpe meg med navneforslag som ligner på Per Olav, som ikke er for gammeldags.. ? Har to gutter fra før ved navn David Nathaniel og Matheo Emilian så det blir litt rart om den siste het Per Olav om dere skjønner Vet jo ikke om det er en gutt eller jente som kommer heller da. Petra Olette Oleanna Petrea Pernille Olette Petrus Olander
sommertiara Skrevet 8. mars 2012 #6 Skrevet 8. mars 2012 De eneste jeg kommer på som ikke er sagt er Olai og Olavius. Og Peter og Oline kanskje.
Lynne Skrevet 9. mars 2012 #8 Skrevet 9. mars 2012 Olivia er også nydelig synes jeg. Du trenger jo ikke bruke begge navnene heller
Gjest Antarctica Skrevet 11. mars 2012 #9 Skrevet 11. mars 2012 Petrus Olai Pernille Olava Petronelle?
perl1 Skrevet 25. mars 2012 #11 Skrevet 25. mars 2012 Hva med bare Olav? Er nydelig Oliver går jo og Og Olava, Oline eller Olivia?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå