Gå til innhold

kalle opp etter min far?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min pappa døde for noen uker siden.. Han var virkelig den eneste for meg og jeg vil at mitt neste barn skal oppkalles etter han..

Men ikke det samme navnet, det blir litt for gammeldags for meg. Kan noen hjelpe meg med navneforslag som ligner på Per Olav, som ikke er for gammeldags.. ?

Har to gutter fra før ved navn David Nathaniel og Matheo Emilian så det blir litt rart om den siste het Per Olav om dere skjønner :P

Vet jo ikke om det er en gutt eller jente som kommer heller da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørs hvor likt du vil ha det da?:)

OM du vil bare bruke bokstavene (P og O) eller ha noe som likner veldig?

Philip Oskar

Pernille

Kasper (slutter jo på per)

Tja, ikke lett...:P

Gjest Kosognuss
Skrevet

Min pappa døde for noen uker siden.. Han var virkelig den eneste for meg og jeg vil at mitt neste barn skal oppkalles etter han..

Men ikke det samme navnet, det blir litt for gammeldags for meg. Kan noen hjelpe meg med navneforslag som ligner på Per Olav, som ikke er for gammeldags.. ?

Har to gutter fra før ved navn David Nathaniel og Matheo Emilian så det blir litt rart om den siste het Per Olav om dere skjønner :P

Gutt;

Patrick Olaves

Philip Oscar

Jente

Pernille Olava

Pia Olea

Skrevet

Petra Olette

Oleanna Petrea

Pernille Olette

Petrus Olander

Skrevet

Pernilla Olive

Pernille Olava

Skrevet

De eneste jeg kommer på som ikke er sagt er Olai og Olavius. Og Peter og Oline kanskje.

Skrevet

Kasper Olaves

Peter Olai

Pernille

Olava

Skrevet

Olivia er også nydelig synes jeg. Du trenger jo ikke bruke begge navnene heller :)

Gjest Antarctica
Skrevet

Petrus Olai

Pernille Olava

Petronelle?

• 2 uker senere...
Skrevet

Hva med bare Olav? Er nydelig :) Oliver går jo og :)

Og Olava, Oline eller Olivia?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...