kine30 Skrevet 8. mars 2012 #1 Skrevet 8. mars 2012 eg har våre veldig kvalm, trøtt, slapp i kroppen i flere uker no. men no de siste 2 dagene så har eg ingen symptomer?? eg var på tidlig ultralyd på tirsdag da viste det seg at alt såg fint ut, fosteret låg midt inni livmoren. eg er 7 uker. men eg lure på om det kan være noe galt med fosteret når eg ikke har noen symptomer lenger????
Elsa88 Skrevet 8. mars 2012 #2 Skrevet 8. mars 2012 Symptomene varer ikke hele tiden. De forsvinner og de kommer. Jeg ble først kvalm i dag, og jeg er 9 uker. Men som jordmoren min sa, vis testen er positiv og du ikke blør, så er du gravid
Mrs.Steel Skrevet 8. mars 2012 #4 Skrevet 8. mars 2012 Mine symptomer kommer og går VELDIG! Mest i forhold til engergien. Jeg er 5+4 og har hatt symptomer siden rett etter EL... Ingen kvalme (enn så lenge) men energinivået er enten på bunn eller på topp - aldri midt i mellom... Er nok helt normalt at symptomer kommer og går ja :-)
kine30 Skrevet 8. mars 2012 Forfatter #5 Skrevet 8. mars 2012 det er bare at i de forrige svangerskapene så har eg våre så grusomt dårlig.... men eg føler meg igrunn fin no.... -venter sikkert en gutt denne gangen-
Gjest Shanti ♥ Skrevet 8. mars 2012 #6 Skrevet 8. mars 2012 Mine symptomer har også variert veldig.. Uke 5-7 var jeg veldig kvalm og hadde veldig ømme pupper. Fikk helt noia da det avtok skikkelig. Dog var jeg fremdeles stuptrøtt og litt svimmel. Måtte ha en ny UL på tirsdag (9+3) for å roe nervene, og alt så bra ut Er visst ikke så uvanlig at det svinger! Jeg har fått stressa ned litt de siste ukene, delvis pga sykmelding, og tror det har hjulpet veldig på kvalmen.. Dager med mye stress blir jeg nemlig fremdeles dårlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå