Månefeen ♥ Skrevet 8. mars 2012 #1 Skrevet 8. mars 2012 Er det noe grense for hvor mye man burde ha lagt på seg? Jeg er i uke 25 og gått opp 3kg. Har ikke målt meg siden kontroll uke 18, og ser at jeg kun har gått opp 0,8kg siden da. Jeg er vanligvis ikke den som bekymrer meg så mye, men hadde trodd vekten skulle økt mer siden uke 18?
Fru.Vestavind Skrevet 8. mars 2012 #2 Skrevet 8. mars 2012 veldig individuelt, sommer går opp kun eit par kilo, andre langt over 20. Eg ville vore strålande nøgd om eg ikkje hadde gått opp meir enn nokre få kg, dei skal jo av igjen ein gong:P
litekreativtbrukernavn Skrevet 8. mars 2012 #3 Skrevet 8. mars 2012 Det er så individuelt ja.. Også har det endel å si hva du veide før du ble gravid f.eks... Opp til 2.trimester så tar babyen det den skal ha -men det kan jo gå utover deg da (lavt jernlager, kalsium osv..) Selv gikk jeg opp ca 4kg frem til uke 25-26, veide 53kg og er 160høy f.gravid, men så sa det "pang" -og jeg har totalt gått opp 10-11kg, og er i uke 37 nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå