Bergans Skrevet 8. mars 2012 #1 Skrevet 8. mars 2012 Her på barnimagen står det at jeg er i Uke 5 når jeg logger inn.. På BIM appen jeg har på iphon står det at jeg er i uke 6.. Jeg er 5+3, hvilken uke er jeg i ?!
hennipenni Skrevet 8. mars 2012 #2 Skrevet 8. mars 2012 Du er 5 fullgåtte uker, og er inne i 6 uke Så du er i uke 6 nå.
carmen221 Skrevet 8. mars 2012 #4 Skrevet 8. mars 2012 jeg får heller ikke helt tak i det, jeg er i uke 11 hvis jeg teller ukene fra sist blødning. tar jeg terminkalkulatoren er jeg 10+3. Jeg får ikke opp på min side når jeg går inn her hvor langt jeg er på vei bare at det er 29 uker igjen til temin... hvordan får jeg opp f eks at jeg i dag er 10+3 når jeg går inn på min side ???
Apple80 Skrevet 8. mars 2012 #5 Skrevet 8. mars 2012 Det tok meg litt tid å skjønne også.. Jeg er 5 uker på vei.mer konkret:5+5, da er jeg i min 6.uke. Jeg har en app som heter svangerskaps app og der kan du velge om den skal vise den medisinske måten å telle (5+5) eller den folkelige: i 6.uke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå