Gå til innhold

Delen arb.giver skal sende til nav? (permisjons-søking igjen....) :(

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei,

Hva skal du søke ? er det foreldrepenger eller svangskpenger og hvilke skjemaet du trenger.

Alle arbeidsgiver skjemaer ligger ligger under arbeidsgiver.Gå på nav.no og Finn skjemaer klikk der og da kan du se privatpersoner og arbeisgiver.

Håper den hjelper ..............

Finner det fortsatt ikke... Er det ikke et skjema som skal fylles ut av arb giver, som vi (gravide) skal finne på nav.no, og arb giver skal fylle ut og sende til nav ?

I utgangspunktet skal arbeidsgiver ordne det selv tror jeg. Men jeg tror skjemaet du leter etter er skjema for inntektsopplysninger, som er det samme ved både sykemelding og foreldrepenger (man krysser bare av forskjellig).

Jeg husker ikke nøyaktig hvor på NAV sine sider jeg fant det, men ved å surfe litt rundt på sidene om foreldrepenger så finner man det ganske raskt, husk at de har ofte relevante skjemaer liggende i margen på høyre side.

Kan prøve å finne linken:)

Annonse

Ja det er helt riktig, det er arbeidsgiver som må fylles ut og sende skjma til NAV.Du trenger ikke å skrive ut og sende til arbeisgiver. Du kan bare sende søknad skjme apå foreldrepenger til NAV med førset side og ta kontakt med din arbeidsgiver slik at de må også sende inntekt opplysninger , Da saken ble behandet fotrere, fordi alle papir er på plass.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...