Gå til innhold

Hot tips ;) www.ultralydklinikken.no

Anbefalte innlegg

Jippi :) Da har vi bestemt oss og bestilt time til 3D ul på ultralydklinikken i Bergen :) Og vi var jo super heldig, for det viser seg at dersom man bestiller innen mars får man det til 600kr....... Så da skal vi få hilse på lille skatten vår igjen neste torsdag :) GLEDER MEG!!!!!!!!!!!

Så det var dagens tips til dere som bor i/i nærheten av Bergen, Tromsø eller Lysaker ;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143916508-hot-tips-wwwultralydklinikkenno/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jippi :) Da har vi bestemt oss og bestilt time til 3D ul på ultralydklinikken i Bergen :) Og vi var jo super heldig, for det viser seg at dersom man bestiller innen mars får man det til 600kr....... Så da skal vi få hilse på lille skatten vår igjen neste torsdag :) GLEDER MEG!!!!!!!!!!!

Så det var dagens tips til dere som bor i/i nærheten av Bergen, Tromsø eller Lysaker ;)

Må man ta timen i mars eller kan jeg bestille i mars til senere? Noen som vet?

Jeg har så lyst å ta en tur også og ta med kommende storesøster! Far i huset som ellers pleier å syntes slikt er veldig kjekt syntes det var unødvendig og var helt imot.. æsj, har lyst å bestille allikevel..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...