førskolelæreren Skrevet 7. mars 2012 #1 Skrevet 7. mars 2012 (endret) Jeg har da jobbet i en barnehage siden oktober, jobbet der 40% fra okotber til desember. Fikk ny kontrakt i januar med 100% fast ansettelse. Har frem til nå jobbet fullt uten problemer. Men nå begynner bekkenet å gjøre vondt, og legen sa at jeg selv måtte se fremover hvordan jeg ville jobbe. Så hvis jeg går ut i foreksempel delvis sykemelding, eller fullt-vil mitt grunnlag for permisjonspenger være det samme som om hvis jeg hadde jobbet?? Håper dere skjønner spørsmålet. Endret 7. mars 2012 av Førskolelæreren
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 7. mars 2012 #2 Skrevet 7. mars 2012 Så lenge du har en 100% stilling har det ingeting å si om du er delvis eller helt sykemeldt.
Nyttårs barn Skrevet 7. mars 2012 #3 Skrevet 7. mars 2012 Ja det tror jeg at det vil. NAV har en facebook side, der kan du spørre.
lovelyme Skrevet 8. mars 2012 #5 Skrevet 8. mars 2012 Det hadde iallefall ikke noe å si for meg når jeg var gravid sist. Hadde 100% vikariat og ble sykemeldt. Men spørs kansje hvor lenge du har i 100% stilling før permisjonstiden starter..
førskolelæreren Skrevet 8. mars 2012 Forfatter #6 Skrevet 8. mars 2012 Jeg vil jo gå ut i permisjon i august, så det betyr at jeg da er i stillingen 8 mnd..
lovelyme Skrevet 8. mars 2012 #7 Skrevet 8. mars 2012 Bare å legge ved en lønnsslipp når du søker det, skal ikke være noe problem..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå