Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn til informasjon til dei som har trua på slikt;)

Sjølv trur eg det kan vere noko i det, for merkar ofte til fullmåne på kroppen (kan sove uroligare, få endring i mens-syklus m.m.).

Tvilar på eg er så heldig å bli påverka av det med tanke på fødsel(er litt for lenge igjen til termin, 25.mars), men det er lov å håpe.

Er dagane rundt fullmåne som har mest innverknad, 1-2dagar før og etter.

Kan månen påverke havet, kan den nok påverke andre ting og;)

Blir nokre spennande netter framover uansett;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også termin 25 mars, dem sier at hvis man er moden så kan fullmåne gjøre at vannet går. Så det blir spent å høre om det er mange som får barn denne dagen

Skrevet

Jeg spurte på føden om de la merke til noe når det var fullmåne. Jordmor mente bestemt at det var "flere vannavganger, mindre rier". Samme det, bare det skjer noe!!! ;)

Termin om ti dager her, men lillebror er hjertelig velkommen i løpet av natten!

Skrevet

Jeg har hatt fullmånefødsler begge gangene. Sist kom baby to uker før termin, denne gangen nøyaktig på termin, men jeg tror min virkelige termin egentlig ikke var før 13 mars ;-)

Skrevet

Jeg har hatt fullmånefødsler begge gangene. Sist kom baby to uker før termin, denne gangen nøyaktig på termin, men jeg tror min virkelige termin egentlig ikke var før 13 mars ;-)

Oj! Den er litt spesiell!:) Men etter kva eg har høyrt, så er somme meir motagelege for slike fenomen/energiar, tydeleg at du kan vere ei av desse:) Veldig fasinerande!:D

Skrevet

Krysser fingre for at eg er blant dei som lett lar seg påvirke;) er veldig klar for fødsel no!!!!:)

Uke 38+6 i dag!

Skrevet

Jeg sovet mye mer darlig på natta!!!!

Skrevet

Oi og jeg som har termin i dag !!kom ut nå jeg er lei...

Skrevet

Jeg hadde termin den 6. Sov dårlig i natt og magen er litt vond plutselig - litt mensmurringer nederst i magen.

Kanskje noe skjer snart.

Skrevet

Jeg skal settes igang 1600. Tror ikke jeg rekker det før 00.00 da:p

Skrevet

Hmm, termin om en uke... Kjennes ikke ut som om noe skal skje i kveld/natt, men hvem vet. Månen har foreløpig ikke vist seg, så må vel vente litt til før jeg avblåses det hele :P

Skrevet

Jeg har hatt ubehagelige mensmurringer i hele dag. Er bare 36 + 4 idag men har hatt rieaktivitet flere ganger av og på de siste 3 - 4 ukene. Så jeg tenkte at tjaaa kanskje jeg får slippe til i dag??? Meeen nå har det roet seg ned her... sukk

Vi får se om det skjer noe mer i natt eller i morgen :-)

Skrevet

er 39+3, så håper at en fullmåne kan hjelpe litt på ;)

Skrevet

var innom føden på SIV i dag, og der var det i hvert fall temmelig stille :P

Skrevet

Ingen det blei fødsel på igår alså? Eller idag?

Skrevet

Jeg hadde masse kynnere i går og dagen før også, lurer på hvis månen hadde noen å gjøre med den??? Hva synes dere?

Skrevet

Nix :( håpet at fullmåne og sex sku gjøre susen ;) men frøkna har d nok fortreffelig inni magen,vil ikkje ut ho :)

Skrevet

Sjangsen er ikkje heilt over endå, er visst eit par dagar før og nokre dagar etter som kan ha virkning. Har høyrt om somme som har fått vannavgong siste dagane då;)

Meeen, tvilar på det skjer noko her i huset *sukk*

Er veldig klar for baby no altså...! Kjenner det tar på kreftene no, og magebuaren er såpass sterk no, at det faktisk er vondt når den sparkar.

Skrevet

Ja har hørt om 1 -2 dager før og etter fullmåne. Vel jeg har i alle fall noe som skjer i kroppen disse dagene. Mye murring, kvalme, trøtt og løper på toalettet ofte. I kveld kom antydning til noe jeg mistenker er slimproppen... hmmm vi får se, vi får se om noe skjer i helgen eller om jeg bare blir "lurt" her hihihihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...