Gå til innhold

"abstinensar"....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Berre MÅ ha gul saft med farris i for tida... kriiiise nÅr vi ikkje har. I kveld sendte eg mannen strake vegen pÅ butikken for Å kjøpe farris! MÅ jo berre le av det!

Dette er mitt 3. svangerskap og kan ikkje hugse at eg hadde dilla pÅ noko i dei andre svangerskapa... Jaja, kunne vel vore verre ting.... :)

Fleire rare dilla`er ute Å gÅr....?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kalde Pannekaker :-O. Kan lage pannekaker til den store gullmedalje her , for og ha til frokost, lunsj, middag og kvelds HVER dag :-)

Skrevet

Jeg fyser på rødvin. Har aldri vært begeistret for dette tidligere. Nå har jeg en flaske stående i kjøleskapet sånn at jeg kan ta et lite glass når trangen melder seg. Den er alkoholfri, men den gjør nytten sin :)

Skrevet

Vannmelon!!!!!!! MÅ ha vannmelon!!!

Heldigis har de rett her nede pÅ Coop, kjøper inn hele av gangen, ikke noe oppkuttede halve her nei!

Sist var jeg avhengi av Å sniffe pÅ sun oppvasktabletter fra boksen. Synes fortsatt de lukter godt, men har ikke sammen trangen akkurat.

Skrevet

Vi er vel bra rare vi gravide damer.. sambo ler og rister på hovudet :) I starten hadde eg først dilla på makrell i tomat men det var berre for eit par veker. Deretter var det smoothie..... og no er det gul saft (fun light) blanda med farris. Og self har eg periodar der eg Må ha sjokolade!!! Får eit vanvittig sug og kan ete nesten ustanselige mengder!!!

Skal tru kven det er som bur inni magen sia eg ikkje hadde dette med dei to andre :)

Skrevet

spiste knekke brød med makrell i tomat og sylteagurk en dag.. fekk besjed fra sambo at det var merklig :P er vell mest rare kombinasjoner her ingen spesielle ting.. bestillte kebab pizza en dag men salat mais og pommfri åppo :P

Skrevet

Vi er vel bra rare vi gravide damer.. sambo ler og rister på hovudet :) I starten hadde eg først dilla på makrell i tomat men det var berre for eit par veker. Deretter var det smoothie..... og no er det gul saft (fun light) blanda med farris. Og self har eg periodar der eg Må ha sjokolade!!! Får eit vanvittig sug og kan ete nesten ustanselige mengder!!!

Skal tru kven det er som bur inni magen sia eg ikkje hadde dette med dei to andre :)

Utrolig morsomt... Jeg har hatt det akkurat likt bortsett fra det med sjokoladen (liker ikke). Først makrell i tomat, deretter smoothie og så gul saft :) Men det er maaaange uker siden nå da... Akkurat nå er det te med en liten sitronskive i som er det eneste som går ned. Kommer til å bli en rar unge tror jeg...

Skrevet

Utrolig morsomt... Jeg har hatt det akkurat likt bortsett fra det med sjokoladen (liker ikke). Først makrell i tomat, deretter smoothie og så gul saft :) Men det er maaaange uker siden nå da... Akkurat nå er det te med en liten sitronskive i som er det eneste som går ned. Kommer til å bli en rar unge tror jeg...

Så artig da... hehe.... vi gir dei visst "gode" vaner fra starten av :) Såååå spennande å bli kjent med lisje gullet :) "berre" 19 veker igjen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...