Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

...Noen meninger om dette navnet??

Endret av Butterfly4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå skal jeg holde en Tale... T hale....

Liker det ikke.

Skrevet

Ganske vakkert. Kan misforståes og lages morsomheter med om man velger å overse H'en.

Skrevet

Alle navn kan brukes til morsomheter dersom man vil. Frode kommode osv. Har møtt på flere Thale (vet ikke om de skriver med eller uten h), jeg liker det:)

Skrevet

Nå skal jeg holde en Tale... T hale....

Liker det ikke.

Var egentlig ikke meningen å lage morsomheter ut av det da.... Håper ikke det "såret" noen. Var bare det første jeg tenkte, og er i litt sånn erte humør i dag.

Jeg liker ikke navnet, men veit ikke hvorfor....

Skrevet

Enig med kattla;) Liker ikke navnet Thale!

Skrevet

Flott navn!!!

Skrevet

SUperfint, kjenner ei som heter det, var litt rart når jeg først hørte det, men nå liker jeg det veldig godt:)

Skrevet

Jeg liker Thale jeg :) Syns det er veldig søtt og fint :)

Skrevet

jeg liker Thale:) liker også Tali og Talita

Skrevet

Aldri likt det noe særlig, vet ikke hvorfor.

Skrevet

Synes det er vakkert, vurderer det selv :) foretrekker uten h.

Skrevet

med fare for å plutselig ikke være så anonym inne på dette forumet lenger, må jeg bare si att jeg elsker navnet. For min lille gutt heter det:) Taale skriver vi. Navnet er tvekjønnet, og betyr Tors ætling i norrøn mythologi, Han er dermed oppkaldt etter pappan sin, som heter Tor.

Personlig syns jeg jentevarianten Thale er litt "rart" fordi jeg er vant til det som guttenavn. Men er jo faktisk maaange jenter som heter dette. vakkert <3

Skrevet

Nei, det synes jeg ikke er noe pent jentenavn (og ikke guttenavn heller).

Skrevet

greit navn, men rart på engelsk da

Skrevet

En av mine favoritta no:) Trur eg venta ei jente, og då har eg veldig lyst å kalle ho for Thale. Syns det er finast med H. Må bare overtale mannen først :)

Skrevet

Thale er flott navn :) Penest med H!

Ante ikke at det kunne brukes som guttenavn, men for meg ble det sært.

Skrevet

Vakkert navn, vurderte det sist jeg var gravid:) Men jeg foretrekker det uten h:)

Gjest Antarctica
Skrevet

Kjenner både en Thale og en Tale, de er begge damer,da! Og syns navnet er helt fint. Tror det er en form av Nathalie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...