Anonym bruker Skrevet 7. mars 2012 #1 Skrevet 7. mars 2012 Har hørt mye negativt om den skolen, men kjenner ikke til den personlig. Noen med erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2012 #2 Skrevet 7. mars 2012 Har to barn på den skolen, og vi er kjempefornøyd! Skolen er nyoppusset og velutstyrt, det er mange veldig flotte lærere der, og den blir brukt mye også etter skoletid til sport og kultur-aktiviteter. Så vidt jeg vet er Kyrkjekrinsen en av de skolene i Bergen som ligger i øvre del på resultater av nasjonale prøver ol, og jeg vet om flere som har flyttet sine barn fra andre skoler og til denne.
TPK Skrevet 8. mars 2012 #4 Skrevet 8. mars 2012 Jeg har gått der i 10 år! Synes det er en bra skole, selv om dette begynner å bli en stund siden, og jeg ikke har så mye å sammenligne med. Kjenner også barn som går der nå, og har bare positivt inntrykk. Men tror nok den skal legges ned/flyttes til høsten 2014...
TPK Skrevet 17. mars 2012 #6 Skrevet 17. mars 2012 Leikvang tror jeg? Ut mot Breistein. Men vet ikke om dette er bestemt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå