Gå til innhold

siste mens 23 januar..

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. og siden har den vært borte vekk. slutta med minipille i starten av februar, fikk mensensmerter og ble super oppblåst når jeg da trudde tanta skulle komme men ingen tegn til hun ennå.

Fortsatt oppblåst og til tider murringer. Har testa meg flere ganger men de er negative. kanskje jeg tester for tidlig? hmm.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke godt å si.. jeg hadde siste mens 28 januar (etter uttak av spiral 26 januar) og siden har jeg ikke sett snurten av tanta.. og testene er negative.. litt frustrerende ja :/.. Regner med at kroppen er i hormonell ubalanse her, men håper på sein el for da kan det være håp ;).. Lykke til :)

Skrevet

Jeg sluttet på pillen i begynnelsen av januar og det tok 50 dager til jeg fikk TR igjen, så det kan ta tid før det er igang igjen.. jeg er spent på hvor lang tid det tar før neste kommer, håper det er kommet i balanse nå =)

Skrevet

Kjenner meg igjen jeg også. Jeg sluttet på pilla i midten av des og fikk mensen 19 januar. Har ikke fått den igjen nå i feb/mars, og bare negative tester.

Tok meg 5 uker for å få tilbake mensen etter pilleslutt, og nå er det gått 7 uker uten noe tegn til tr! begynner å bli bekymret siden jeg har jo fått mensen igjen etter pilleslutt liksom. Rart at den bare skulle endre seg så drastisk!

Hva tror dere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...