Mamma-til-nr-4-i-april17 Skrevet 7. mars 2012 #1 Skrevet 7. mars 2012 (endret) når man har en SA, er det da den man skal regne som menstrasjon (sånn i forhold til EL) eller skal man gå ut ifra den vanlige syklusen ? dvs, fra da man skulle hatt mensen sist? Endret 7. mars 2012 av mamman_til_oliver
Prøverpåentil Skrevet 7. mars 2012 #2 Skrevet 7. mars 2012 Syklusen er nok litt på tulla etter en SA.. men har lest et sted at det er vanlig med EL ca 18 dager etter SA.. variere veldig. Jeg feks.. hadde en sa 15 desember.. hadde da siste blødningsdag ca 22 desember.. og ble gravid med en gang. Men ukene jeg er på vei stemmer ikke hvis jeg bruker normal syklus.... virker som om EL var mer forsinket her:) Hvis du skjønner.. hehe:)
Mamma-til-nr-4-i-april17 Skrevet 7. mars 2012 Forfatter #3 Skrevet 7. mars 2012 tusen takk for svar skjønte hva du mente
cindy85 Skrevet 7. mars 2012 #5 Skrevet 7. mars 2012 Legen sa til meg etter sa at om jeg skulle bli gravid med en gang igjen ville de da regne at første dag blødning er som første dag mens..
Mamma-til-nr-4-i-april17 Skrevet 8. mars 2012 Forfatter #6 Skrevet 8. mars 2012 Legen sa til meg etter sa at om jeg skulle bli gravid med en gang igjen ville de da regne at første dag blødning er som første dag mens.. ok, jeg skal en tur til legen idag, så får prate litt med ham om det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå