Gå til innhold

Noen som har synspunkt på dette navnet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sondre Johannes ( men bruke bare Sondre i hverdagen?)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min skal hete Sondre :) så jeg liker det:)

Skrevet

Skal du uttale det med såndre eller Sondre ?

Skrevet

Sondre er fint, men når skal du bruke Johannes? Julaften? Når du er sint? I og for seg fint Johannes også..

Jeg synes man bør la være å belemre barn med navn man ikke har planer om å bruke. Men hver sin smak...

Skrevet (endret)

Helt greit det. Litt tungvint, men det har jo ikke noe å si hvis man bare skal bruke Sondre til daglig. Men hvorfor ikke ha bare Sondre da. Det er et fint navn, som står mye finere alene.

Også enig med den over meg.

Hva er vitsen med to navn hvis man bare skal bruke ett???

Endret av Kattla
Skrevet

Johannes er et familiemann,det betyr mye for meg men synes at Johannes er litt gamle mann, derfor vil jeg ha Sondre først,

Klarer liksom ikke slippe heilt det navnet.

Skrevet

Ikke noe jeg ville valgt selv, men helt fint :)

Skrevet

Personlig er jeg ikke så glad i navnet Sondre, da synes jeg Sindre er finere... Johannes er nydelig! :)

Skrevet

Jeg hadde gått for bare Johannes, flott navn! Veldig tungt med de to sammen.

Skrevet

Det er det jeg også synes at det er litt tungt men Johannes har stor betydning for meg, men liker Sondre veldig godt også.:)

Men høres ikke navnet ut som en gamel manns navn?

Skrevet

Nei, det synes jeg ikke. Kjenner to små gutter som heter Johannes, og synes det kler dem godt :-)

Skrevet

Jeg veit om flere barn enn gamle menn som heter Johannes. Ikke noe gammel mann navn i det hele tatt.

Skrevet

Jeg syns både Sondre og Johannes er to flotte navn! Men syns det var litt tungt sammen!

Og som sagt over, hvorfor kalle han to navn hvis du bare skal bruke et;)

Skrevet

Da ville jeg gått for bare Johannes jeg :) Navnene har vidt forskjellig opphav, så synes ikke det var godt match.

Skrevet

Jeg synes Sondre Johannes var fint. Det med å gi to navn, men bare bruke ett, synes jeg er helt ok. Jeg kjenner flere som aldri har likt sitt "første navn". De har fra ungdom/voksen alder av begynt å bruke det andre navnet i stedet, og er kjempefornøyd med det. Så da har det jo en mening.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...