Gå til innhold

hudkrem til baby m eksem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei kan noen anbefale meg en god krem til snuppa mi? Hun har antydning til atopisk eksen og fikk anbefalt å kjøpe en god krem å smøre henne med av legen idag. Har fått anbefalt aderma blant annet men hvem bruker dere, apoteket. Hade jo mange forskjellige i aderma serien. .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Gutten min har slitt med mye eksem, særlig i ansiktet, de siste månedene. Den kremen jeg synes er best, er locobase repair. Har også prøvd a-derma og vanlig locobase. Ellers har vi også måttet smøre med kremer med steroider i ulik styrke i perioder.

Håper jenten din snart blir bedre:) Det går heldigvis mot sommer og varmere vær!

Skrevet

Vi bruker ApoBase på gutten vår.

Skrevet

Miniderm gjorde susen for storebror. Vi var ikke fornøyd med aderma.

Gjest <308+11<3
Skrevet

Vi bruker aderma balm til begge barna her, og er kjempe fornøyd med den. Fikk også anbefalt en krem som heter PHYSIOGEL, det er en spesial krem til eksemhud. den bruker vi når de er veldig ille, da den er dyr. koster ca 400 kr for 150ml.

Skrevet

Samme problem her, Mini er nå 11 mnd, og har endelig funnet "vår" krem: Aderma balm!! Brukte locobase repair, men den funket ikke her, pluss mye vanskeligere å smøre på da den er veeldig fet.

Har i tillegg kjøpt en eksemkrem på nett (norvis) som jeg bruker dersom hun klør veldig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...