Brno 08,09, + 12:) Skrevet 7. mars 2012 #1 Skrevet 7. mars 2012 UL imorgen, av eget ønske.... heldigvis. Legen jeg var hos i uke 12 mente det var fornuftig å ta en UL i uke 32 og da var jeg ikke så vanskelig å be:) Nå har jeg vært mye syk i det siste, omgangssyke, bihulebetennelse osv så vektoppgangen min har vært mindre enn i tidligere svangerskap. SF målene er også lavere enn i de to foregående svangerskapene, så jeg er litt spent på om barnet er litt lite eller om det bare er mindre magefett som er grunnen. I følge "Svangerskapsboken" skal fosteret være ca 38 cm og 1980 gram... Håper også at legen kan se kjønn sikkert for det kribler i lommeboka etter å få shoppa litt!
Prinsesse09 & gull i magen <3 Skrevet 7. mars 2012 #2 Skrevet 7. mars 2012 Jeg var på ul i uke 30, bare fordi jeg hadde lyst til å sjekke at alt fortsatt var bra og få en bekreftelse på at det blir gutt (forhåpentligvis, så vi slipper å handle inn masse nytt). Han bekreftet gutt og sjekket mengde forstervann og str på baby. Alt så heldigvis bra ut. Nå har vi jo bare 8 uker igjen lykke til i morgen!
Brno 08,09, + 12:) Skrevet 7. mars 2012 Forfatter #3 Skrevet 7. mars 2012 Så bra Prinsesse! Så deilig å få bekrefta at alt står bra til! Håper virkelig at fostervann, str og alt er som det skal imorgen. Har både jenteklær og gutteklær liggende, men har så lyst å handle litt nytt til den lille... kjedelig om jeg kjøpte "feil" farge så jeg har pint meg til å vente med å handle til etter denne UL'en.... Tenk bare 8 uker igjen, helt sprøtt! Syns tiden går ekstremt fort nå... Formen din fin?
Prinsesse09 & gull i magen <3 Skrevet 9. mars 2012 #4 Skrevet 9. mars 2012 Hvordan gikk det i går?? Formen min er helt ok, skulle ønske jeg hadde mer energi og ikke så vondt i bekkenet, men ellers går det greit. Ser den med klærne. Jeg har mest jenteklær liggende så har vært og handla en del gutteklær og syns det er veldig gøy å handle masse nytt! vi arvet så sinnsykt mye klær med førstemann så da handlet jeg veldig lite, tar det igjen nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå