Har fire go`inger Skrevet 7. mars 2012 #1 Skrevet 7. mars 2012 Er det flere som ikke klarer å konsentrere seg, men bare tenker på graviditeten? Jeg er bare 5. uker på vei, så hvis det fortsetter slik, blir det ikke gjort mye på jobb...... Håper det går seg til. Skulle tro jeg ikke var så "opphengt" når det er mitt fjerde barn som er på vei. Burde vært mer rutinert, gitt:)
FruLS Skrevet 7. mars 2012 #2 Skrevet 7. mars 2012 Skriver under på denne!!!! Jeg venter min første da, og tenker nesten ikke på annet!
anna t Skrevet 7. mars 2012 #4 Skrevet 7. mars 2012 Jeg også, helt enspora. Ikke lett å tenke så mye på en ting, og så kan man liksom ikke snakke om det med folk heller, for det er jo ingen som vet om det. Så vidt jeg husker fra når jeg gikk med datteren min blir det litt lettere å konsentrere seg om andre ting litt lenger uti svangerskapet
Lille spire 12 Skrevet 7. mars 2012 #5 Skrevet 7. mars 2012 Samme her.. Ha bare vært på jobb en dag etter at jeg fikk mistanke, testa positivt først i går. Fikk ikke med meg mye av det som skjedde på jobb den dagen... Kanskje det blir bedre når kollegaer vet om det?
Gjest Shanti ♥ Skrevet 7. mars 2012 #6 Skrevet 7. mars 2012 Samme her! Og store deler av kvelden går med på google, BIM, babyverden osv... ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå