Mamma♥09♥12♥ Skrevet 7. mars 2012 #1 Skrevet 7. mars 2012 Barnet beveger seg skikkelig helt nederst mot livmoren. Følet ut som en hånd eller fot skal komme ut av og til. Når hun gjør det hardt så er det vondt. Nesten redd vannet skal sprekke for det er skikkelig ubehagelig. Kan det være hun fester seg? er bare 31+1 uker på vei... Andre som opplever slik?
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2012 #3 Skrevet 8. mars 2012 Jeg har hatt det sånn i 2 dager nå, er 29 uker. Vet heller ikke om det er normalt...
lille-my-april Skrevet 8. mars 2012 #4 Skrevet 8. mars 2012 Jeg har hatt det sånn en god stund. Kjennes ut som om han sparker nedover. Det er rett og slett vemmelig, men mener det skal være helt normalt.
Hilde35 Skrevet 8. mars 2012 #5 Skrevet 8. mars 2012 Jeg har også hatt det sånn i noen uker nå. Håper at han snur seg snart. Så du er ikke alene. :-)
Fru.Vestavind Skrevet 8. mars 2012 #6 Skrevet 8. mars 2012 Er nok nervar som kjem i klem/blir sparka borti, noko som gjer at ein får slike "ilingar". Kjennest verkeleg ut som om ungen brukar ei hand eller ein fot og "rotar" ned mot musa. Litt sært og guffent:P Hadde det slik med 1.mann, og har det no med nr.2 og. (og hovudet er festa). Heilt normalt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå