Gå til innhold

Ul uke 17-19 og kjønn. De som ikke fikk vite kjønnet.

Anbefalte innlegg

Jeg fikk ikke vite kjønnet på ordinær ul. Vi så en kvikk liten baby som bokset og koset seg.

MEN dette er 4 svangerskap og 4 babyen jeg ikke får vite kjønn på.

Har 3 flotte fine jenter fra før, og håper bittelitt på jente. Selv om jeg blir eller rettere sagt er kjempe glad i babyen uansett hva det er.

Men føler at alle vet hva de venter. Så signer gjerne om du ikke fikk vite kjønn på ordinær ultralyd og er i "samme båt" :)

Er litt godt å se man ikke er alene.

Men vi lager en familie hygge ut av det og bestiller privat 3d ultralyd som jentene får være med på. Så får vi leve i spenning 6-8 uker til :)

Fortsetter under...

Jeg har ei lita frøken på nesten 10 mnd. og vi fikk ikke vite kjønnet på henne på ordinær ultralyd siden hun lå med navlestrengen mellom bena. Vi bestilte en privat 3D ultralyd i uke 25 og det var helt fantastisk. Er veldig spent nå, for vi skal på ordinær ultralyd på tirsdag, nå har jeg skikkelig guttefølelse og jeg hadde jentefølelse sist, blir superpennende:-)

Vi fikk ikke vite kjønn da h*n var noe blyg og ikke ville vise seg frem. Vi har funnet ut at vi dropper ny ul, da det ikke er noe garanti for å se det da heller.. Så denne gangen blir det å leve i spenning.. selv om jeg gjerne skulle hatt alt klart i forhold til farger på klær, gardiner osv osv.. MEN noe kan man jo kose seg med etter fødsel oxo :)

Vi fikk heller ikke vite det. Den lille var veldig aktiv, men ville ikke ligge stille eller i en posisjon så vi fikk sett. Skal ha ny ul privat om halvannen uke for å se om vi kan se det da. Vi er så nysgjerrige!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...