Anonym bruker Skrevet 7. mars 2012 #1 Skrevet 7. mars 2012 Lukter skikkelig stramt. Trodde kanskje det var pga. vi brukte Pamper så kjøpte Libero igår, men synes lukta er nesten blitt verre. Er tissebleiene som lukter helt jævlig
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2012 #2 Skrevet 7. mars 2012 Drikker barnet nok vann? Stram urinlukt kan komme av for lite væskeinntak
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2012 #3 Skrevet 7. mars 2012 Får bare melk og grøt en gang om dagen. Er 4,5 mnd gammel
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2012 #4 Skrevet 7. mars 2012 Morsmelk eller mme? Hvis hun allerede drikker full mengde mme, kan man vel gi litt vann til grøten?
Lilje Sille ♀♀♂ Skrevet 7. mars 2012 #5 Skrevet 7. mars 2012 Det lukter ganske stramt av urinen til min datter på snart 9 år, noen ganger så jeg nesten brekker meg faktisk. Hun drikker lite, så vi prøver å få henne til å drikke mer. Prøv å gi den lille mer å drikke, og se om det blir bedre? Har det luktet slik fra dag 1? Noen endringer i kosten, type annen mme, ny type grøt etc? Viser ungen noen tegn på ubehag? Sutrer/gråter? Kanskje du bør ta ungen til lege, dersom det er endring i lukten? Tenker urinveisinfeksjon eller andre problemer med nyrene.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2012 #6 Skrevet 7. mars 2012 Får mme og det er vann i grøten. Rent vann er umulig å få i babyen. Prøvd mange ganger. Har blitt sånn siste uka og er egentlig verre idag. Ikke noe tegn på ubehag. Like blid og fornøyd som alltid og har ikke feber. Sover heller ikke mer enn normalt
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2012 #7 Skrevet 7. mars 2012 Da ville jeg begynt å jobbe med å lære henne å like vann. Det blir ikke noe lettere med tiden. Kroppen trenger jo vann..
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2012 #8 Skrevet 7. mars 2012 Det kan selvfølgelig skyldes væskeinntak, men hvis barnet fullammes og spiser litt grøt, er det kanskje ikke så sannsynlig? Jeg synes at både Pampers og Libero lukter – Libero lukter tiss og Pampers lukter et eller annet kjemisk stoff. Du kan jo prøve et av billigmerkene – Coop sine bleier lukter aldri noen ting.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2012 #9 Skrevet 7. mars 2012 Synes du burde sjekke for urinveisinfeksjon! Sønnen min hadde veldig stramt luktende bleier, sjekket litt på nett og fikk tips om urinveisinfeksjon. Dro på apoteket og kjøpte en tissepose som man fester på tissen og leverte prøve hos legen. Og det viste seg å være infeksjon, selv om gutten ikke viste tegn til plager i det hele tatt. Viktig at det evt blir oppdaget tidlig, det er lett at det setter seg i nyrene når de er så små.
ellen-propellen Skrevet 7. mars 2012 #10 Skrevet 7. mars 2012 Jeg hadde litt lite penger for en tid tilbake og kjøpte billige bleier på meny. Og fikk da en overraskelse. De lukter ikke!! Det er fæl lukt i både pampers og libero- bytt til ett billig merke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå