iskaffe ♂ ♀ Skrevet 7. mars 2012 #1 Skrevet 7. mars 2012 Hvilken har dere? hva betaler dere? Skal forsikre to barn !
n74 Skrevet 8. mars 2012 #2 Skrevet 8. mars 2012 Jeg vet ikke, men dytter i håp om at noen som vet svarer
marinas skatt Skrevet 9. mars 2012 #3 Skrevet 9. mars 2012 Har tegnet i gjensidige og den er dyr ! Men verdt det :-). Betaler ca 3,500 pr år . Har hjelpestønad pga atopisk eksem , melkeallergi og astma og får derfor utbetalt ca 16000 kr pr år fra forsikringen , så den betaler seg selv og vel så det .
*blomst* Skrevet 9. mars 2012 #4 Skrevet 9. mars 2012 Vi har også i Gjensidige, betaler ca 1900 pr år. Dama hos Gjensidige påsto at de hadde en av de beste barneforsikringene og at de hadde vunnet flere tester. Men hun er ikke akuratt objektiv da hehe
hallå Skrevet 9. mars 2012 #5 Skrevet 9. mars 2012 Har ACE forsikring på mine tre. Den er billig og gir søskenrabatt..sjekk den ut;-)
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2012 #6 Skrevet 9. mars 2012 Vi har Gjensidige og betaler 3000 pr barn pr år. Sitter å ser i papirene akkurat nå pga av et bilhavari, og må si jeg er fornøyd med vilkårene. Jeg betaler gladelig ca 300 kr mnd for den hjelpen jeg ser man kan få hvis barnet skades, enten av sykdom eller uhell. Opplever selv nå, med dette bilhavariet, at de gjør alt for at jeg skal få det jeg har krav på. Veldig glad jeg har oppgradert de fleste forsikringer, men det koster jo, vi betaler 25 000 kr i året i forsikring.
iskaffe ♂ ♀ Skrevet 9. mars 2012 Forfatter #7 Skrevet 9. mars 2012 #6, er det ufør 1 g dere har? (mener det er den største forsikringen)?
Gjest mela<3 Skrevet 9. mars 2012 #8 Skrevet 9. mars 2012 #6, er det ufør 1 g dere har? (mener det er den største forsikringen)? Tror det er nr 2 av 3 forskjellige. Men leste på ACE nå, og de hadde jammen gode vilkår til mindre pris gitt! Jeg blir ikke å bytte uansett, da jeg er fordel pluss kunde og sparer 4000 kr året pga at jeg har alt i Gjensidige. Verd å se på ACE ja..
Gjest mela<3 Skrevet 9. mars 2012 #9 Skrevet 9. mars 2012 Eh..da var jeg ikke anonym lengre... jaja, det var nå ikke underliv etc. som ble diskutert, så det går nå greit hehe;)
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2012 #11 Skrevet 12. mars 2012 http://www.blogg.nem...-finner-du.html Her kan du lese en ny test om barn og ungdomsforsikringer. Blandt annet om hvorfor noen er meget billige. ACE tilbyr ikke sykdomsdekning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå