Gå til innhold

hvordan går det mars damer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er 3 uker til termin til meg. kjenner ut som fødselen starter titt og ofte.. er tungpusta, en tur opp trappa å jeg er utpeisa.. enda har jeg vært i good aktivitet under hele graviditeten helt til nå.. blir jo så tungpusta att det kjenner ut som jeg blekker ut.. er svimmel å 0 energi rettt å slett.. glad mine 2 barn er såpass gammle att dem er selvstendig.. mannen drar på havet i morgen å blir borte i 14 dager.. håper tiden går fort.. gleder meg til å få pusten min tilbake.. hvordan er det med dere?? vet med sikkerhet att dette blir siste gangen jeg går gravid i alle fall!!

har oxo hatt skikkelig løs mage nå di siste dagene, vært plaga med hard avføring tiliar,, kansje ett tegn? ;)

glerer meg bare til å bli ferdig nå:)

hilsen ei lei .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :-)

Er 39+0 idag, 10 dager igjen :) fikk gutten min i uke 36 sist gang, og blei selv født 10 dager før termin, så håper at snuppa i magen vil kommer ut i nermeste fremtid ;)

Er så lei, har for det meste null energi. Har heldigvis en mann som er flink til å ta seg av litt husarbeid og sønnen vårs på 3.

Alt er klart til hun skal komme, har gjort klart alt for en liten stund siden tilfelle hun her også ville komme ut tidlig.

Håper at mannen din kommer hjem før det blir fødslen på deg, eller før han reiser! :)

Når fødte du di to andre barna dine? lykke til videre

Skrevet

Har alt klart her også nå:). Ja jeg håper mannen kommer hjem til siste mann skal komme:). Fødte begge si 2 andre 1 dag før termin.. Sier siste mann er en luring .. Jeg vill gjerne føde så fort mannen er hjemme, altså en uke før termin;). Lykke til til deg da:) er ett arbeid stykke vi skal igjennom, men abselutt verdt d<3

Skrevet

Alt klart kom ut lille prins... termin på fredag om 2 dager, men ikke noe tegn på noe her... Ikke en gang kynnere, hadde en del kynnere for 2-3 uker siden, men ingen ting i det siste.. Begynner å bli lei mitt eget selskap, men snart er jeg ikke alene mer, selv om mine 2 hunder nok merker det godt på meg, for de er oppi meg hele tiden. Tispa vår gikk helt amokk ene dagen jeg lekket melk, hun likte tydeligvis lukten av det! he he :) klar som et egg!!!

Skrevet

Jeg er 37+5 i dag, og tar alt med knusende ro. Regner med at lillemann kommer over termin. Formen er fin, og jeg har begynt å bli mer våken på kveldene igjen. Nyter solen som titter frem nå. Har slitt litt med sure oppstøt, men nå har jeg funnet noe som hjelper mot det også ;)

Skrevet

Her er det 3 uker til termin. Er også helt pumpa, null energi, men tenker at kroppen kanskje gjør det sånn får at man skal slappe av den siste tiden. :)

Har masse kynnere så lurer ofte på om noe er i gang. Har hatt løs mage og de siste dagene, det hadde jeg da siste fødsel startet. Fødte da en uke før termin og håper på det samme nå :)

Fikk forresten vogna i hus i går. Det var såå rart å se en vogn i gangen igjen....Er så surrealistisk på mange måter når et nytt medlem er på tur inn i familien. Venter nr 3, det har vært oss 4 så lenge. Men vi gleder oss alle sammen :)

Skrevet

Overtidskontroll i dag. Håper de tøyer og strekker litt for å få satt igang ting:)

Skrevet

jeg har også hatt skikkelig løs mage di siste dagene. er jo fullmåne i morgen er det d??

tenker også att det er kroppen som sier i fra når jeg no har 0 energi.. hviler seg opp..:) gleder oss masse vi også. er jo 6 år siden sist vi ha lite ban i hus så d bi stas. var til jordmor i dag å ho mente jeg har det syndromet man blant annet blit svimmel av i graviditeten.. men husker ikke hav hu kalte det. er så kvalm å 0 mat løst også, å de var vist ett symtom også.. mannen dro på båten i dag å blir borte i 14 dager, så passer perfekt om lillegull kommer 1 dag etter han er kommet hjem<3

Skrevet

Lykke til :)

Skrevet

Går greit hehe. .tjuvstartet litt aå her kom prinsessa for 2 dager siden. Kan skrive under på at 3 mann er en luring. Fra å gå med rier på fødsel nr 2 i 3,5 t gikk jeg nå med rier i 12,5 t. Men det var ''kun'' de siste 7 timene at riene var av den typen at du føler noen prøver å brekke ryggen din. Men nå er jeg ferdig og vi koser oss med søvnløse netter ;-) I morgen reiser vi hjem til kaoset hjemme, og starter opp et nytt liv som 3 barns mor. Lykke til alle sammen...

Skrevet

Oi, gratulerer Rose!! Endelig kom hun :)

Skrevet

Gratulerer Rose!!:)

Har og erfart at tredjemann er en luring.. Trodde alt var i gang forrige fredag, svake rier m 10min mellom hele ettermiddagen,natt og neste morning. Så stoppet alt opp!! :(

Går her fremdeles med stor mage å vagger ;)

9 dager til termin i dag og en del murringer, men ingen rier,ingen slimpropp ingen tegn til fødsel!! Buuu... Blir desperat av å tenke på overtid. Klar for å bli ferdig no!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...