Anonym bruker Skrevet 7. mars 2012 #1 Skrevet 7. mars 2012 Vi skal på ferie sammen med min søster og hennes familie. Men, klarer liksom ikke helt å velge mellom Pite og Byske havsbad. Jeg syns det så ut som det var mye bedre standard på Pite havsbad enn i Byske. Men kanksje mer familievennlig i Byske?? Noen som har erfaringer? Har ikke vært noen av stedene selv. Tuusen takk for svar!
jada sånn går nu dagan Skrevet 7. mars 2012 #2 Skrevet 7. mars 2012 Pite havsbad er veldig stort. og alt koster penger. De har jo veldig mye, som et lite tivoli, badeland, golfbane osv. Byske havsbad er familievennlig. De har oppvarma utebasseng. Har veldig mye underholdning til barn. De har et eget klubbhus til barna, der skjer det noe vær dag. Stranda er lang grunn. Vi har vært fire år på rad i Byske og trives veldig godt der. Vi bruke å kjøre til Piteå for å handle og bade på badelandet viss det er dårlig vær. Går ca en halv time å kjøre dit.
ormeynglet Skrevet 7. mars 2012 #4 Skrevet 7. mars 2012 Har ikke bodd i Piteå havsbad, men kjørte dit en tur i fjor sommer mens vi bodde på Byske. Jeg hadde iallefall ikke villet feriert der. Ble møtt av et slitent tivoli, og alt kostet penger. Kan ikke si noe om selve fasilitetene og hyttene, men kan ikke skjønne at det er bedre standard enn Byske. Så ikke sånn ut ut ifra det vi så. Vi skal til Byske igjen i år også, kjempefint der. Veldig familievennlig, men fritt for alt pengemas og folkestyret. Hyttene var kjempefine, og lå helt nede ved stranden. Vi stortrives, og anbefaler det absolutt til andre småbarnsfamilier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå