Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Imorgen skal jeg på ultralyd . Er da 7+2 i morgen, og får tidlig ul pga sa i januar.

Når jeg gikk gravid med første så fantes jeg ikke bekymret.

Nå er jeg bekymret men prøver å tenke at dette går bra og har jo et fullført sv.skap som gikk kjempebra!

Grugleder meg til i morgen, og håper på å se et knøtt som spreller rundt:-)

Så er timen 17:15 (kveldsåpent) så gjett om morgendagen kommer til å gå SAKTE! Da skal vi også ha noen timer barnevakt for første gang på gutten vår, så nå skjer det mye! Hehe!

Oppdaterer i morgen:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til! hadde tidlig ul i dag jeg...og jeg har ikke sovet noe i natt!!! var så spent :)

Skrevet

Lykke til, kaklemor!

Skrevet

Lykke til! hadde tidlig ul i dag jeg...og jeg har ikke sovet noe i natt!!! var så spent :)

Hvordan gikk det??:)

Skrevet

Hvordan gikk det?? :)

det gikk veldig bra! jeg er 11-12 uker gravid, og kunne se at hjertet slo :) veldig rørende! så nå er nyheten fortalt til de nærmeste :)

Skrevet

Lykke til kaklemor :)

skal på ul i morgen jeg også, men er rundt 11-12 uker,

gleder meg sånn ! :D

Skrevet

det gikk veldig bra! jeg er 11-12 uker gravid, og kunne se at hjertet slo :) veldig rørende! så nå er nyheten fortalt til de nærmeste :)

Ååhh:-) Så godt å høre:-)

jeg kommer til å grine skikkelig i morgen så hormonell jeg er:-P

Skrevet

Lykke til kaklemor :)

skal på ul i morgen jeg også, men er rundt 11-12 uker,

gleder meg sånn ! :D

Lykke til, til deg også:-)

Si ifra hvordan det går! :)

Skrevet

ååhh:-) Så godt å høre:-)

jeg kommer til å grine skikkelig i morgen så hormonell jeg er:-P

det kommer nok sikkert noen tårer vil jeg tro ;) til og med samboeren min var veldig blank i øynene! veldig spesielt øyeblikk, du har mye å glede deg til :)

Gjest Shanti ♥
Skrevet

Masse lykke til i morgen, kaklemor!!! :) Husk å oppdatere oss etterpå :)

Skrevet

Takk Jenter :)

Merker jeg er betydelig mer Hormonell(!) enn med første så får bare ha papir klart :)

Skal si ifra hvordan det har gått, og om det er 1,2,3 eller 4 ;) Hehe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...