kaklemor Skrevet 7. mars 2012 #1 Skrevet 7. mars 2012 Imorgen skal jeg på ultralyd . Er da 7+2 i morgen, og får tidlig ul pga sa i januar. Når jeg gikk gravid med første så fantes jeg ikke bekymret. Nå er jeg bekymret men prøver å tenke at dette går bra og har jo et fullført sv.skap som gikk kjempebra! Grugleder meg til i morgen, og håper på å se et knøtt som spreller rundt:-) Så er timen 17:15 (kveldsåpent) så gjett om morgendagen kommer til å gå SAKTE! Da skal vi også ha noen timer barnevakt for første gang på gutten vår, så nå skjer det mye! Hehe! Oppdaterer i morgen:-)
vinter2012 Skrevet 7. mars 2012 #2 Skrevet 7. mars 2012 Lykke til! hadde tidlig ul i dag jeg...og jeg har ikke sovet noe i natt!!! var så spent
kaklemor Skrevet 7. mars 2012 Forfatter #5 Skrevet 7. mars 2012 Lykke til! hadde tidlig ul i dag jeg...og jeg har ikke sovet noe i natt!!! var så spent Hvordan gikk det??
vinter2012 Skrevet 7. mars 2012 #6 Skrevet 7. mars 2012 Lykke til! hadde tidlig ul i dag jeg...og jeg har ikke sovet noe i natt!!! var så spent Hvordan gikk det?? det gikk veldig bra! jeg er 11-12 uker gravid, og kunne se at hjertet slo veldig rørende! så nå er nyheten fortalt til de nærmeste
Mamman til Stella og Håkon Skrevet 7. mars 2012 #7 Skrevet 7. mars 2012 Lykke til kaklemor skal på ul i morgen jeg også, men er rundt 11-12 uker, gleder meg sånn !
kaklemor Skrevet 7. mars 2012 Forfatter #8 Skrevet 7. mars 2012 Lykke til! hadde tidlig ul i dag jeg...og jeg har ikke sovet noe i natt!!! var så spent Hvordan gikk det?? det gikk veldig bra! jeg er 11-12 uker gravid, og kunne se at hjertet slo veldig rørende! så nå er nyheten fortalt til de nærmeste Ååhh:-) Så godt å høre:-) jeg kommer til å grine skikkelig i morgen så hormonell jeg er:-P
kaklemor Skrevet 7. mars 2012 Forfatter #9 Skrevet 7. mars 2012 Lykke til kaklemor skal på ul i morgen jeg også, men er rundt 11-12 uker, gleder meg sånn ! Lykke til, til deg også:-) Si ifra hvordan det går!
vinter2012 Skrevet 7. mars 2012 #10 Skrevet 7. mars 2012 Lykke til! hadde tidlig ul i dag jeg...og jeg har ikke sovet noe i natt!!! var så spent Hvordan gikk det?? det gikk veldig bra! jeg er 11-12 uker gravid, og kunne se at hjertet slo veldig rørende! så nå er nyheten fortalt til de nærmeste ååhh:-) Så godt å høre:-) jeg kommer til å grine skikkelig i morgen så hormonell jeg er:-P det kommer nok sikkert noen tårer vil jeg tro til og med samboeren min var veldig blank i øynene! veldig spesielt øyeblikk, du har mye å glede deg til
Gjest Shanti ♥ Skrevet 7. mars 2012 #11 Skrevet 7. mars 2012 Masse lykke til i morgen, kaklemor!!! Husk å oppdatere oss etterpå
kaklemor Skrevet 7. mars 2012 Forfatter #12 Skrevet 7. mars 2012 Takk Jenter Merker jeg er betydelig mer Hormonell(!) enn med første så får bare ha papir klart Skal si ifra hvordan det har gått, og om det er 1,2,3 eller 4 Hehe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå