Gå til innhold

Litt hjelp, Ny i dette her.. :)

Anbefalte innlegg

Hei. Lurte på når dere testet positiv? Har inntrykk av at veldig mange tester lenge før ikm og får positiv?

Jeg har variabel syklus, alt fra 28-35 og har testet fra dag 28, negaitv selvfølgelig:/

På dag 32 fikk jeg litt blodig (brun) utflod, bare litt på papiret, trodde da at mensen kom, men det slutttet etter bare noen timer. Er i dag på 34 dagen i syklusen og testet negativt, men etter tidsfristen var det antydning til strek (vet at jeg ikke kan stole på dette).

Jeg har stikkninger i brystene og kvalme som kommer å går litt (er det faktisk mulig å innbille seg disse symptomene??)

Så det jeg lurer på er når dere egentlig testet positivt??

Er ny i dette med å planlegge graviditet, har to barn som bare ble til:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143916186-litt-hjelp-ny-i-dette-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg testet kun eg gang, og da ble den positiv etter 1 sekund sikkert. Men da var jeg jo 3 uker etter IKM.

Så jeg er kanskje ikke det beste eksempelet for deg.

Men vet om mange som ikke får positive tester selv om de faktisk er gravide. Da anbefales det at du går til legen for å ta blodprøve for å sjekke hcg nivået. Kanskje dette er noe for deg, hvis du fremdeles tror du er gravid og bare tester negativt? :)

Jeg testet positivt to dager etter IKM (også med lange sykluser, testet på ca dag 38). Men har lest mange som sliter med negative tester pga sent produserende hcg. Så hvis TR ikke kommer de neste dagene ville jeg kanskje tatt en tur til legen og fått en blodprøve :) Krysser fingrene!

Jeg testet positivt 3 dager før forventet mens! Var veldig svak strek, men en en strek er en strek :) Nå er jo jeg veldig regelmessig også da, så kan nok hende at det har litt å si. Tror Hcg nivået er litt forskjellig fra person til person, vent noen dager til å prøv igjen, krysser fingrene for positiv test da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...