Gå til innhold

Barn 1,2 og 3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei ;) Jeg er 23 år, har 2 gutter på 2 1/2 og 8 mnd.

Jeg og mannen min har allerede begynt å prate om en TIL, Vi har veldig lyst på en til om ikke så lenge men problemet er familie og venner rundt!

Jeg tror dem er livredde vi skal få en til så fort igjen, å bare tanken på at dem reagerer negativt ville vært veldig sårende.

"åh herregud, skal de ha en til?"

*Jeg har bestandig ønsket meg stor familie!

De 2 guttene vi har, hadde begge kolikk i 4 mnd, begge ble "øreunger". ørebetennelse fra de var 4 mnd, som kom og gikk frem til de fikk dreen.

Men det jeg skulle fram til med det var at Jeg og mannen min har klart oss helt alene uten hjelp fra verken familie eller venner i denne tiden.

Så skulle vi få en til så går ikke det utover dem iallefall, så jeg skjønner ikke helt den negative holdningen folk har rundt det?!

Når dem uansett aldri har stilt opp for oss!!

Er det flere her som har 3 eller flere tette ? Hvordan reagerte de rundt med nyheten om flere?

Er vi Gal som ikke greier å vente noen år???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:) Synes ikke du skal tenke på hva andre syns, det er ditt og din manns avgjørelse dersom dere ønsker flere barn. Som du sier har dere klart dere uten hjelp. Synes det er flott at folk ønsker seg stor familie, sålenge barna har det godt:)

hilsen tobarnsmamma med nr tre forhåpentligvis snart i vente:)

Skrevet

Hei ;) Jeg er 23 år, har 2 gutter på 2 1/2 og 8 mnd.

Jeg og mannen min har allerede begynt å prate om en TIL, Vi har veldig lyst på en til om ikke så lenge men problemet er familie og venner rundt!

Jeg tror dem er livredde vi skal få en til så fort igjen, å bare tanken på at dem reagerer negativt ville vært veldig sårende.

"åh herregud, skal de ha en til?"

*Jeg har bestandig ønsket meg stor familie!

De 2 guttene vi har, hadde begge kolikk i 4 mnd, begge ble "øreunger". ørebetennelse fra de var 4 mnd, som kom og gikk frem til de fikk dreen.

Men det jeg skulle fram til med det var at Jeg og mannen min har klart oss helt alene uten hjelp fra verken familie eller venner i denne tiden.

Så skulle vi få en til så går ikke det utover dem iallefall, så jeg skjønner ikke helt den negative holdningen folk har rundt det?!

Når dem uansett aldri har stilt opp for oss!!

Er det flere her som har 3 eller flere tette ? Hvordan reagerte de rundt med nyheten om flere?

Er vi Gal som ikke greier å vente noen år??

Hvorfor ikke vente noen år? Du er jo så ung enda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...