Lille- MO Skrevet 7. mars 2012 #1 Skrevet 7. mars 2012 (endret) Jeg skal avgårde å kjøpe en stokke tripp trapp stol via finn i dag, men den selges uten bøyle og jeg har sett på barnashus.no og de selger kun pute som tilleggsutstyr.. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt bøyle? Endret 7. mars 2012 av Lille- MO
Vilruge Skrevet 7. mars 2012 #2 Skrevet 7. mars 2012 De har bøyle på babyshop. Vi kjøpte vår der mener jeg.
Anastasia ♂11 ♀13 ♂16 ♀19 Skrevet 7. mars 2012 #3 Skrevet 7. mars 2012 Vi kjøpte bøyle (sånn ny i plast) på barnas hus samtidig som vi kjøpte stolen og pute der...
Lille- MO Skrevet 7. mars 2012 Forfatter #4 Skrevet 7. mars 2012 ah, ok da drar jeg innom der å ser takk for svar
cent Skrevet 7. mars 2012 #5 Skrevet 7. mars 2012 Merk at nye bøyler ikke passer på gamle tripp-trappstoler (før et visst år).
Cimorene Skrevet 7. mars 2012 #7 Skrevet 7. mars 2012 Merk at nye bøyler ikke passer på gamle tripp-trappstoler (før et visst år). Ikke? vet du hvor mange år da? skal arve stolen jeg og mine søstre brukte som små + to nieser (holdbare greier de stolene altså, 30 år+), men tror ikke de har bøylen fortsatt..
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2012 #8 Skrevet 7. mars 2012 Merk at nye bøyler ikke passer på gamle tripp-trappstoler (før et visst år). Ikke? vet du hvor mange år da? skal arve stolen jeg og mine søstre brukte som små + to nieser (holdbare greier de stolene altså, 30 år+), men tror ikke de har bøylen fortsatt.. Den nye bøylen i plast kan kun brukes på stoler produsert etter 2003. Så da må du nok evt få tak i en gammel bøyle i tre.
Cimorene Skrevet 7. mars 2012 #9 Skrevet 7. mars 2012 Merk at nye bøyler ikke passer på gamle tripp-trappstoler (før et visst år). Ikke? vet du hvor mange år da? skal arve stolen jeg og mine søstre brukte som små + to nieser (holdbare greier de stolene altså, 30 år+), men tror ikke de har bøylen fortsatt.. Den nye bøylen i plast kan kun brukes på stoler produsert etter 2003. Så da må du nok evt få tak i en gammel bøyle i tre. Det var da som berre farsken! :/ skitt au, det ordner seg vel.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2012 #10 Skrevet 7. mars 2012 Merk at nye bøyler ikke passer på gamle tripp-trappstoler (før et visst år). Ikke? vet du hvor mange år da? skal arve stolen jeg og mine søstre brukte som små + to nieser (holdbare greier de stolene altså, 30 år+), men tror ikke de har bøylen fortsatt.. Den nye bøylen i plast kan kun brukes på stoler produsert etter 2003. Så da må du nok evt få tak i en gammel bøyle i tre. Det var da som berre farsken! :/ skitt au, det ordner seg vel. Sjekk finn.no. Ligger flere gamle babysett(bøyle + rygg) til salgs der.
Lille- MO Skrevet 7. mars 2012 Forfatter #11 Skrevet 7. mars 2012 ah, ja jeg tenkte å finne en sånn som bare går rett over, så fester jeg bare en reim som skal gå mellom bena på barnet. men da er kanskje ikke de å oppdrive lenger? får sjekke mer på finn.no da noe ala denne bøylen. tror den passer på alle årsmodeller
Ulykkesfuglen=lykke aug-11 Skrevet 8. mars 2012 #12 Skrevet 8. mars 2012 Vi har også gamle tripp trappen etter pappan. Den er uten bøyle. Har lest om flere som har festet den nye plast bøylen på den gamle og det går om man er litt hardhendt. Men det anbefales ikke å ta den bort før den virkelig må bort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå