Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå er jeg helt i ørska. Våknet i tretiden og har ikke klart å sovne siden. Tenker bare på hvordan eggene mine har det og om de er befrukte og hvor mange som er brukenes av de. tenk om ingen er fine så det ikke blir noen insett i morgen??? Uff liker ikke denne ventetida. Men det virker som om det er størsteparten av prøverør. Masse medisiner og venting....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143916144-venter-p%C3%A5-telefon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg våknet kl syv da jeg ventet på telefon og klarte ikkje sove igjen for å si det sånn.. Men da var det frys og var livredd for at de ikke overlevde. Måtte faktisk vente en dag ekstra pga at de måtte følge me de et døgn... Hate vente bare det å måtte vente en hel syklus nå er helt forferdelig.. Men de telefonene fra klinikken er absolutt de værste å vente på utenom testdag ..

Lykke til !!

Takk grugeder meg. Det tar på nærvene dette her. Ser egentlig ikke så frem til rugetiden heller. Har foreløpig ikke så veldig tro på at jeg faktisk kan bli gravid. At jeg faktisk kan sitte med en positiv test i hånda om fjorten dager er helt surealistisk.

Annonse

Er det første forsøk for dere begge. Jeg fikk for mage egg ved AIH så da fikk eg et bonus frys forsøk men det endte negativt så nå venter jeg på å få begynne på første ivf forsøk. Er livredd for at vi ikke skal få det til. Har hatt en MA men det et 1 år siden nå

første forsøk! jeg har få egg og han har få og trege svømmere. fikk spørsmål om å sette inn 2 om det gikk bra, sa ja til det men hadde bare 1 ett som heldigvis ble satt inn.. godt å fullføre om ikke annet.

kan ikke helt la være å bekymre meg hvis vi må igang igjen, ingen på frys og bare ett egg... og itillegg en cyste..hmmm

får krysse alt for at det ene flinke egget var gullegget;)

håper det går kjempebra med deg!! :)

Annonse

Min første også. Ikke noe galt med meg, men hos mannen er det veldig skralt med rumpetroll. Hatt en sa tok meg den gang ca fire år å bli gravid, så sorgen var stor når det gikk galt. Skal sette inn i morgen så sant alt går bra. Venter på den berømte telefonen...

Endelig kom telefonen. De fikk vist ut 12. Tre var ikke modne så ni ble injisert av de er seks kjempefine. Blir spennende å se om de deler seg som de skal! Det ser i allefall ut til å bli innsett!! En milepele er overstått. Nå er jeg skikkelig glad!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...