Gå til innhold

CB test, noen som gidder å se hit litt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok en cb test i dag tidlig, helt vanlig sånn som kommer kryss opp om du er gravid... Ganske kort tid etter den vannrette streken kom til syne kom også en loddrett strek, men den forsvant igjen og nå ser jeg den bare såvidt som en skyggestrek.. Noen som har erfaringer? Frustrerende å teste slike tester, øyner falskt håp føler jeg.. :-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du bør ta en ny test. Kan vere du har litt hcg i urinen, men ikke nok til at det viser over lengre tid på testen :-)

Skrevet

Akkurat sånn var min CB i går! Krysset kom opp, men den loddrette forsvant sånn rett før tidsfristen, men 2 timer etterpå var det ett svakt kryss der.. kjempesnålt, og noe helt nytt for meg :-)

Skrevet

Så spennende Athina;) Ja, du har vel ikke IKM før ttil helga? Eller når er det?

Skrevet

Så spennende Athina;) Ja, du har vel ikke IKM før ttil helga? Eller når er det?

Er 10 dpo i dag(ikm lørdag) og det samme skjedde i dag med billigtester, men da kom streken 2 timer etterpå, så jeg skal visst oppleve alt som er av 'gale' tester jeg ser det ut som :)

Skal lage en tråd og legge ut bildene av de 2 så får du se :) Man skal jo se bort fra de etter tidsfristen, og CB'en har jeg jo ett hat forhold til fra før men det er nå alt man skal spekulere på ;)

Skrevet

Prøv den digitale.. ikke mulig å misforstå;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...