HH72 Skrevet 6. mars 2012 #1 Skrevet 6. mars 2012 Venter tvilinger og er like stor som da jeg dro på føden sist (5d over termin).... Så litt spent på hvor stor og tung d er mulig å bli:-D
Håpefull38 Skrevet 7. mars 2012 #3 Skrevet 7. mars 2012 Så bra!!!! Gikk opp for meg i dag at jeg har ei uke igjen i 2. tr, så jeg kommer snart etter Hva ligger du på i symfysemål nå? Mitt flatet litt ut etter at gutten døde, men har nå steget igjen den siste uka. Var 30 cm på torsdag.
HH72 Skrevet 7. mars 2012 Forfatter #4 Skrevet 7. mars 2012 Hei og velkommen etter om kort tid! De måler ikke SF- mål på meg da de ikke har noen mal for hva det skal være for tvillinger. Men magen vokser enormt for tida. Skal på ul i morgen, da er det seks uker siden sist, litt spent...
Collette Skrevet 7. mars 2012 #5 Skrevet 7. mars 2012 Hei og velkommen etter om kort tid! De måler ikke SF- mål på meg da de ikke har noen mal for hva det skal være for tvillinger. Men magen vokser enormt for tida. Skal på ul i morgen, da er det seks uker siden sist, litt spent... Så flott! Jeg kommer etter snart. Har termin 12/6. Bærer også på tvillinger. Lurer på hvor stor det er mulig å bli. Så spennende med ultralyd. Du må oppdatere oss.
Håpefull38 Skrevet 7. mars 2012 #6 Skrevet 7. mars 2012 Hei og velkommen etter om kort tid! De måler ikke SF- mål på meg da de ikke har noen mal for hva det skal være for tvillinger. Men magen vokser enormt for tida. Skal på ul i morgen, da er det seks uker siden sist, litt spent... Merkelig at de ikke måler likevel. De målte på meg da jeg hadde 2 der. Ligger jo over kurven for 1, men de sa det viktigste var å se stigningen. Synes det er rart at de ikke har en egen kurve for tvillinger. Det skulle vel ikke være så vanskelig å få til! Lykke til på ultralyd
HH72 Skrevet 8. mars 2012 Forfatter #7 Skrevet 8. mars 2012 Det er også fordi de mener at måling av SF-mål ikke sier noe om hvem av dem som vokser. Kan gi falsk trygghet. De støtter seg hovedsaklig på ul, antar jeg. Sikkert delte meninger om dette. Håper virkelig det går bra m jenta di, håpefull. Satser på at hun er en tøffing:-)
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 8. mars 2012 #8 Skrevet 8. mars 2012 Hoho og gratulerer HH72 Endelig er juniklubben "på vei over" Hopper etter deg på søndag, og GLEDER meg til å ta fatt på siste etappe Lykke til videre, og kos deg
honningbien Skrevet 8. mars 2012 #9 Skrevet 8. mars 2012 Gratulerer! Herlig å kunne ta fatt på siste etappe. Har akkurat kommet over selv, termin 31/05:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå