Gå til innhold

Vondt..,skikkelig vondt på høyre side...:-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noe voldsomme smerter på høyre side av "magen". Akkurat der nederste ribbein er. Vet ikke om det er babyen som ligger der eller hva. Prøve og ligge på forskjellige måter i senga nå, og må liksom "dytte"/ holde når det blir for ille :-/. Samboer sier at lungene ligger der, men føler ikke det er det, men kan jo være :-/. Noen som har noen forslag. Slitsomt om det varer lenge. Er 2. gangs og husker jeg hadde problemer med "brist" i ribbeinet på akkurat samme plass helt på slutten. Gutten min lå da og sparket på samme sted de siste ukene. Men nå syns jeg det begynt vel tidlig. Er 25+3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var på legevakta med lignende problem i helga.. Bare at vondten min satt lenger bak mot ryggen (nyre/lunge-område) i tillegg til at jeg kjente det av og til lenger ned mot rompa og såvidt frem mot lysken.. Det viste seg heldigvis bare å være muskulært, men er glad jeg fikk sjekket det opp mtp nyrebekkenbetennelse..

Igår var jeg på rygg- og bekkenplager kurs og fikk se ulike muskler som kunne gi vondt på ulike steder.. Der var blant annet en muskel som gikk fra bak ved korsryggen og fram ned til lysken som kunne gi vondt helt oppe ved ribbeinsområde. Nå skal ikke jeg stille noe diagnose på deg, men ville bare si litt om den informasjonen jeg har fått. Det er uansett greit å få sjekket det opp hvis det vedvarer.. God bedring

Skrevet

Har akkurat samme smerten, men hos meg er det på venstre side. Hadde det de andre to graviditetene også, og det blir bare værre, husker jeg... :-(

Kjempevondt, spesielt når jeg har sittet rett opp-og-ned en stund, hjelper å bevege seg litt. Sliter på jobb...

Så vidt jeg vet, er det ikke noe å gjøre med det...

Skrevet

Jeg har det også! Det gjør så vondt, har slitt noen (er 25+4 i dag), men blitt verre og verre. Det gjør så vondt å sitte. Går forholdsvis greit å jobb pga. god kontorstol, men må sitte tilbakelent hele tiden og det er upraktisk. Møteromsstolene er forferdelige. Sofasitting er vondt og det aller verste er togturen frem og tilbake fra jobb :( :(

Vet ikke helt hva det er, men har tenkt ribbein. Får ta det opp med jordmor neste uke. Har akkurat begynt litt i jobb igjen etter laaaang periode med oppkast, så ikke fornøyd om dette setter meg tilbake til fulltidssykmelding igjen :( :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...