Gå til innhold

Hater forsinket IKM og negative tester...

Anbefalte innlegg

I dag er det 44 dager siden forrige mens (første dag).. men jeg hadde positiv el-test på dag 30 så det er jo 14 dager siden i dag, så en graviditetstest burde vel slått ut snart.. fikk jo svak positiv på lørdag, men negativ i går og i dag så jeg er rimelig forvirret.. jeg ringte å forklarte situasjonen og da ville legen at jeg skulle ta en blodprøve pga den positive testen på lørdag, men fikk også beskjed om at siden jeg nylig tok ut spiralen (26/1) så kan det gi syklustull en stund fremover.. Er så spent på den blodprøven nå altså.. :)

Fortsetter under...

Samme her.. ALT jeg tenker på om dagen er hva testen neste dag kommer til å vise... Har følt at jeg kommer til å få mensen i dagesvis, litt sånn småmurring, meeen den kommer jo aldri...

Samma her.. Ikke like kraftig menssmerter som til vanlig, men sånn ja kanskje murringer er der rette ordet...

Håper du får gode resultater i morgen(eller når du får svar) slik at det er håp for en annen en også...

Annonse

Her er oppdatering fra meg: I dag (på dag 40) fikk jeg en skyggestrek på graviditetstesten og 1 time etterpå kom mensen. Jeg tror at jeg har hatt en kjemisk graviditet og at det er derfor jeg har fått skyggestreker noen ganger i løpet av testingen i denne pp.

Krysser fingrene for at det klaffer for deg neste pp :).. Jeg er på dag 45, negativ g-test og negativ bl.prøve, så er ikke gravid hvertfall.. skal til legen neste uke om ikke mensen har kommet inne da og evt bli henvist til gyn. Hadde jeg visst at 7 uker med spiral skulle lage Så mye tull, så hadde jeg aldri satt den inn...

Noen her som har opplevd det samme som meg? begynner å bli bekymret. Har ikke hatt mensen på 8 uker.... Sluttet på pillene 15 des, fikk mensen igjen 19 januar, og tenkte at dette gikk over all forventning mtp å få tilbake mens etter pilleslutt kan ta tid.

Så ventet jeg på EL og er 99% sikker på at el-slim med blodspor kom rundt 5-7 feb. Har enda ikke fått tr, bare en liten blødning rundt menstider (fyllte opp en liten ob, kun det, - så var det slutt, sorry detaljer).

Kan dette være mensen? Har alltid verk og varer i minst 5 dager og masse masse mer blod. Kan vell legge til at jeg også har negative tester.. Har ikke testet meg på 1,5 uke, men tviler på det er forandret.

Bør jeg bestille legetime, eller er det normalt at sånt skjer? For jeg tenker jo at jeg faktisk HAR fått mensen tilbake etter pilleslutt, men ikke 2.pp... blir oppgitt!

Hm, det er jo en god stund siden. Har du testet?

Vet ikke hva det kan være, her er jeg på syklus dag 42 uten tegn til mensen, men tror stress og mye tanker på "når kommer mensen" kan ha vært med å utsette den...

Lurer selv på når en bør bestille time til legen, men tror jeg drøyer det litt til hvertfall...

Holde oss oppdatert på hvordan det går da? :)

Har en test liggende, så kan jo ta en i morgen kanskje. Har null symptomer, og tror ikke jeg er gravid. Hadde jeg vært det så hadde jeg vært 8+/- uker på vei, og da tror jeg symptomene hadde dukket opp.

Jeg tror ikke jeg stresser heller, fordi vi ble enige om å utsette prøvingen litt, så vil bare ha mensen tilbake asap!

Er så redd det er noe galt "nedi der", er bare 21 år så alt burde være i orden, tenker jeg. Har også gynekologskrekk og vil helst ikke til lege og få henvisning :/ HUFF.

ønsker dere lykke til hvertfall :):):)

Annonse

Aha, kjenner følelsen, skal drøye det vi også.. Pillene igjen etter denne syklusen men det var vist ikke kroppen enig i..

Spennende å høre hvordan testen slår ut hos deg;) og du må ikke ha symptomer i uke 8 hørt om mange som ikke hadde noen tegn på graviditet selv om de var 8 uker på vei. Selv spydde jeg som ja... sist rundt uke 6 så er vell veldig inviduelt;)

Kjenner meg igjen i å ha skrekk for alt form for leger:-p men satser på at kroppen normaliseres for oss snart.. Er forresten 22 år selv.

Hvor i landet bor du?

Oppdatering fra meg!

Tok en test i morges. Den var vell negativ, tror jeg! Hadde kanskje en grå skyggestrek, veldig vanskelig å tyde.. og så forsvant den etter 10 min. Så er nok ikke gravid. Har ikke fått mensen heller. Skal vente til neste uke, hvis ikke tr dukker opp, bestiller jeg legetime. Er fra vestlandet, foresten. Du da? :)

Tok test i går, riktig nok digital, men er ikke gravid lyste mot meg... Så fremdeles negative tester og ikke noen mens. Så må etterhvert bestille en legetime jeg også... :-/

Jeg bor i Oslo:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...