Gå til innhold

Hater forsinket IKM og negative tester...

Anbefalte innlegg

Beklager folkens men dette er et klageinnlegg, må bare få ut litt her... Er så lei mensen som ikke kommer til tiden, noen mnd kommer den som den skal eller en dag forsinket.. Men nå er det 5 dager siden den skulle kommet, er på dag 35 i syklusen nå.. Testet senest i dag negativt med morgen urin så er tydeligvis ikke gravid, så hvorfor kommer ikke den dumme tanta på besøk ? :(

Fortsetter under...

Beklager folkens men dette er et klageinnlegg, må bare få ut litt her... Er så lei mensen som ikke kommer til tiden, noen mnd kommer den som den skal eller en dag forsinket.. Men nå er det 5 dager siden den skulle kommet, er på dag 35 i syklusen nå.. Testet senest i dag negativt med morgen urin så er tydeligvis ikke gravid, så hvorfor kommer ikke den dumme tanta på besøk ? :(

Samme her!! Jeg er på dag 39 i syklusen.. pleier aldri å være for sinket, kommer heller litt før, men testene er blendahvite :/.. Skikkelig kjedelig!

Tina-30; takk for en solskinnshistorie:-) godt å høre...

Gutt<3jente&It; 3spire; oi såpass, så rart kroppen bestemmer seg for å leve sitt eget liv av og til.. Hater når slikt skjer.. Testet og fikk opp strek med en gang i går mn den var vekk innen kontroll testen dukket opp:-/ hater å gå i uvistheten, hlt ok om dette ikke er min mnd men da kan mensen dukke opp syns jeg! Når skal du teste igjen?

Ja det er helt sant.. driver egentlig bare å venter på mensen jeg nå men tester omtrent hver dag selvom :/.. Kaaan jo være at den plutselig er positiv, tenker jeg :P ! Fikk knall positiv el-test forrige mandag, altså dag 30 i syklusenså er jo at håp om at det har skjedd noe da.. :)

Testet du etter el tidligere i syklusen også?

Krysser fingrene for at det har skjedd noe og du er gravid ;) <3

Her skal det ikke testes på ny før tidligst i morgen men trolig ikke før lørdag... Har ikke troa på at det går denne mnd, ikke gitt opp, men blir så skuffa så prøver å overbevise meg selv... haha... uff... :)

Annonse

Er så enig!!! Godt det var et klageinnlegg for oss:)

Bare dag 2, men blendahvitt og ingen mens..... Aldri forsinket, og har alle symptomer på graviditet!!!! ( har to barn, så vet jo noe om det) Vi har ikke aktivt prøvd, men gjør ingenting heller- men hater å ikke vite!!!

Hvordan går det med dere andre??

Det er SÅ frustrerende. Mensen kom vanlig etter prevansjonslutt her, men i 2.pp sÅ begynte det plutselig Å danne seg et tydelig mønster med forsinket mens som ble til en 42-dagers syklus:( ÅRH... NÅ har jeg egentlig bare gitt litt opp siden alle andre rundt meg blir gravide, og jeg vet ikke engang nÅr eggløsningen min er;) Det skal vel klaffe for oss ogsÅ, men er nok litt for utÅlmodig. 5 mÅneder er lenge for meg hehe...

Det er SÅ frustrerende. Mensen kom vanlig etter prevansjonslutt her, men i 2.pp sÅ begynte det plutselig Å danne seg et tydelig mønster med forsinket mens som ble til en 42-dagers syklus:( ÅRH... NÅ har jeg egentlig bare gitt litt opp siden alle andre rundt meg blir gravide, og jeg vet ikke engang nÅr eggløsningen min er;) Det skal vel klaffe for oss ogsÅ, men er nok litt for utÅlmodig. 5 mÅneder er lenge for meg hehe...

Hva i alle dager skjedde med Å-ene her hehe..

Det er skikkelig dritt når mensen ikke kommer ja.. jeg hadde som skrevet over ikke positivt før 6 dager over ikm.Fikk desverre SA i uke 6 og etter det er syklusen helt på snurr.Hadde mensen sist 26 desember og fikk den ikke igjen før nå i mars..grrrrr

er så lei av å ikke skjønne syklusen min så nå har jeg kjøpt Clearblue ferilitetsmonitor.Den er super til å kartlegge sykluser.

Fremdeles negativ test og dag 39! syns det er på tide at mensen kommer eller testen blir positiv.. Er så sinnsykt lei av å gå og ikke vite.. Pleier å ha noe ustabile sykluser men aldri snakk om mer enn 3 dager, nå er det 10 dager over.. Ååå..

Noen av dere som har fått mensen eller positiv test enda? :-)

Fremdeles negativ test og dag 39! syns det er på tide at mensen kommer eller testen blir positiv.. Er så sinnsykt lei av å gå og ikke vite.. Pleier å ha noe ustabile sykluser men aldri snakk om mer enn 3 dager, nå er det 10 dager over.. ååå..

Noen av dere som har fått mensen eller positiv test enda? :-)

Jeg skjønner deg veldig godt.. jeg fikk svak positiv test i går, 42 dager etter siste mens, men negativ i dag.. klikker snart her jeg sitter!! Håper urinen min var utvannet i dag, at det var derfor den ble neg. men har mer troen på "falsk positiv" eller kjemisk..

Hva slags test testet du med? Hater dette.. Skal ikke teste før tidligst torsdag jeg nå.. Og da med digital sånn at det ikke blir noen dumme svake tester elns..

Krysser fingrene for at du er gravid men at det bare var utvanna i dag;)

Annonse

Jeg har testa med strimler fra billige-tester.no.. Har forstått det sånn at de er pålitelige og slår ut tidlig osv. Derfor ble jeg veldig paff når jeg fikk to streker i går (streket er fortsatt veldig synlig i dag), og helt hvit i dag :/

Jeg er også på dag 39.. Når tenker du å teste igjen!?

Jeg tester hver dag med morgenurin med billigtester. Det hjelper meg til å ikke innbille meg at jeg er gravid når det trekker sånn ut i tid. Så i morgen tester jeg igjen. :)

Jeg har testa med strimler fra billige-tester.no.. Har forstått det sånn at de er pålitelige og slår ut tidlig osv. Derfor ble jeg veldig paff når jeg fikk to streker i går (streket er fortsatt veldig synlig i dag), og helt hvit i dag :/

Forstår skuffelsen, men har desverre ingen forklaring på hvorfor slikt kan oppstå. Vi må nok bare vente å se og teste igjen.....

Krysser fingrene for dere i morgen:-) hold oss andre oppdatert da? Jeg skal tidligst teste torsdag for eksamen på onsdag (som jeg stresser alt for LITE til) så innbilder meg at det er grunnen. Digital test på torsdag, orker ikke de skyggetestene og streker som forsvinner:-p får briste eller bære:)

Så spennende.. Hvor lenge er det siden forrige mens hos deg?

Testet med digitaltest i dag, dumme meg klarte jo ikke vente.. Testet også såklart ikke med morgenurinen, men tror ikke je er gravid uansett... Burde slått ut til nå!? Hater å ikke vite noe...

Hvordan fikk du legen til å teste hcg for deg?ringte og sa det var lenge siden forrige mens bare?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...