Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Håper den stiger og at det er en spire der. På mitt første Ivf forsøk hadde jeg hcg på 34 på testedag. Den steg, og jeg hadde symptomer. Hos meg fant de aldri noe foster da jeg var på ul, så hos meg var svangerskapet utenfor livmoren.

Kan være at du produserer hcg seint. Det var fin stigning fra fredagen til mandagen da :)

Jeg hadde hcg på 33 eller 34 forrige svangerskap . Den doblet seg heller ikke "slik den skulle" men 8 Mnd etterpå kom en velskapt sønn til verden:) klinikken sa at feks overvektige kan ha lavere hcg utslag i starten ...noe jeg er!lykke til :))

Takk for svar dere:) blir jo sprø av denne ventingen! Sykehuset jeg tok bp hos i dag tidlig, rotet med prøven får mer svar i morgen.. Laaaaang tid! Men er d noen som vet hvilket sykehus som har best resultater innen dette? Prøver å finne frem på nettet, men ikke lett.. Vi har vært på aleris, Oslo:)

Annonse

Gratulerer med bra stigning :) klinikken min tar ikke oppfølgings hcg prøve for å se stigning med mindre de mistenker noe lumsk. Tok det sist pga mye smerter tildig i svangerskapet.

Jeg fikk svar på min blodprøve i dag, 64 på RD 14 , og nå er det bare å vente på tidlig ul 19.mars :) Gleder meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...