Gå til innhold

Kan dette være festeblødning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei!

Jeg har fått svaaakt positive tester nå, så regnet meg som gravid.. Men i dag våknet jeg med litt blodig slim i trusa. Jeg beklager de ekle detaljene, men skriver det slik at dere skjønner:p Jeg tok på meg bind og tenkte at dette sikkert var en kjemisk da, for nå kommer mensen... Men det har bare kommet en liten stripe i bindet i løpet av hele dagen i dag, og vært litt rosa/tynt blod på papiret når jeg har vært på do. INGEN menssmerter, som jeg bruker å ha. Selvsagt må jeg bare vente og se om mensen starter i mårra, noe jeg er veldig forberedt på at den gjør:/ Men synes dette er så rart! Noen som har hatt det slik mens de var gravide? Ikm var i går, i dag eller i morgen, litt ustabile sykluser her.. Håper noen kan svare meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei :) eg og hadde en bitteliten blødning heilt i begyndelsen etter positiv test :) va ei lita stripe på papiret.. omtrent som når man er forkjøla og snyter seg :P so de kan gå heilt fint :) eg er no snart 10 uker på veg :) lykke til :)

Skrevet

takk for svar:) Håper jeg er like heldig som deg!! jeg har bare lyst til at morgendagen skal komme, så jeg vet om mensen kommer eller ikke:p håper dette ikke er en kjemisk.... huff, dette er ikke morro:( Men krysser fingrene for at det går bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...