Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har fått svaaakt positive tester nå, så regnet meg som gravid.. Men i dag våknet jeg med litt blodig slim i trusa. Jeg beklager de ekle detaljene, men skriver det slik at dere skjønner:p Jeg tok på meg bind og tenkte at dette sikkert var en kjemisk da, for nå kommer mensen... Men det har bare kommet en liten stripe i bindet i løpet av hele dagen i dag, og vært litt rosa/tynt blod på papiret når jeg har vært på do. INGEN menssmerter, som jeg bruker å ha. Selvsagt må jeg bare vente og se om mensen starter i mårra, noe jeg er veldig forberedt på at den gjør:/ Men synes dette er så rart! Noen som har hatt det slik mens de var gravide? Ikm var i går, i dag eller i morgen, litt ustabile sykluser her.. Håper noen kan svare meg :)

Fortsetter under...

Det er nok ikke en festeblødning. Den kommer en god stund før man tester positivt. Ca en uke etter el. Men jeg har lest at man kan blø litt rundt ikm fordi kroppen kvitter seg med de eggene som ikke ble befruktet. kan jo være det. Gratulerer med positiv test forresten ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...