Gå til innhold

gravid igjen etter SA

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei jeg hadde MA i uke 19, september 2011. Fødsel og utskarping av morkake. Er nå gravid igjen og spira satt i desember 2011. dvs. da hadde jeg siste mens, og testa positivt i januar.

Vi bynte ikke prøve med det samme igjen, og spiren satt før vi egentlig bynte å prøv sikkelig.

Lykke til..

Annonse

Jeg hadde en ma i u11 i høst, ble gravid igjen på 4. prøvemåned. Fikk positive tester på ultrasensitive sticks en drøy uke etter eggløsning de tre mnd før, men da festet ikke egget seg skikkelig.

Lykke til videre :) Det er en rulett hvor hver mnd er en ny sjanse...og det kan like gjerne skje første måneden som den sjette. Jeg var veldig utålmodig, prøv å tenk at det skjer når det skal. Men jeg vet jo at det ikke hjalp meg når noen sa det... ;)

Annonse

Vi var prøvere hver måned.. Men jeg fikk sykluss-tull... Så vi bommet nok kanskje på el de første månedene...

Etter 2 sykluser begynte jeg å bruke Claire Blue Fertilitetsmonitor (det sto i pakningsvedlegget at om man hadde opplevd SA burde man vente 2 sykluser for at alle hormonene skulle ut av kroppen)...

Klaffet da i min 2. periode jeg brukte CBFM...

Dette tror jeg var litt fordi da visste jeg nøyaktig når EL var..

1. perioden var den på dag 24. og plutselig 2. perioden dukket den opp på dag 12, helt uventet! Men vi klarte det fordi ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...