Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå begynner jeg å bli klar igjen kjenner jeg. SA'en var et faktum for to uker siden sist helg, det kjennes ut som alle graviditetshormoner er ute av kroppen, og for sikkerhets skyld tok jeg en test i dag for å se om den gjorde utslag på hcg-rester. Det gjorde den ikke, så da vet jeg at hvis jeg skulle bli for sen med mensen i senere pp vil jeg få riktig testresultat om den skulle være positiv.

...tenk om vi kunne klare det, tenk om vi kunne komplettere familien med tredjemann.. *drømme drømme*

Lykke til, alle prøvere :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drømmer også om tredjemann etter MA for en mnd siden. Tiden går sakte men samtidig fort;) Lykke til!

Skrevet

Nå begynner jeg å bli klar igjen kjenner jeg. SA'en var et faktum for to uker siden sist helg, det kjennes ut som alle graviditetshormoner er ute av kroppen, og for sikkerhets skyld tok jeg en test i dag for å se om den gjorde utslag på hcg-rester. Det gjorde den ikke, så da vet jeg at hvis jeg skulle bli for sen med mensen i senere pp vil jeg få riktig testresultat om den skulle være positiv.

...tenk om vi kunne klare det, tenk om vi kunne komplettere familien med tredjemann.. *drømme drømme*

Lykke til, alle prøvere :)

Lykke til! Hadde en SA sist uke, venter til slutten av april og så er vi i gang her.......ny jobb, må bare jobbe litt før jeg blir gravid:-)

Skrevet

Hei! Jeg er også snart klar til å prøve på nr tre. Venter til midten av april eller så. Hadde SA i januar. Gleder meg til å starte prøving igjen, men kommer samtidig til å være redd for å miste... Trist at dere også har opplevd SA/MA...:-((. Lykke til med prøvingen til dere begge;-))

Skrevet

Oi ellas30!!! Vi postet helt likt;-)) da sees vi etterhvert, ser vi planlegger ca lik tid å starte prøving på;-)) trist at du også mistet.:-(. Jeg fikk TR 3 uker etter at jeg var ferdig med å blø fra SA.

Lykke til;-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...