Mama! Skrevet 6. mars 2012 #1 Skrevet 6. mars 2012 Her er noen sjeldne jentenavn: Valerie<3 Willow Milje Fanny Lova Danielle Emrika Carla
inimini Skrevet 6. mars 2012 #4 Skrevet 6. mars 2012 Det var mange spesielle navn;) Likte godt: Milje (har aldri hørt det før;) kjenner bare ei lita Milja) Fanny Danielle (Daniella) Emrika
*Dubsgirl* Skrevet 7. mars 2012 #5 Skrevet 7. mars 2012 Stilige navn! Har hørt alle bortsett fra Emrika.. Liker godt: Milje Fanny Lova
Giss Skrevet 7. mars 2012 #9 Skrevet 7. mars 2012 Her er noen sjeldne jentenavn: Valerie<3 Willow Milje Fanny Lova Danielle Emrika Carla Valerie - er jo et kjennt navn i engelsktalende land. Uvannt på norsk men kan klart brukes. Willow - jeg tenker på filmen med en gang. Hadde ikke brukt det selv. Men poetisk på engelsk. Milje - Har en mann som bruker uttrykket "mølje", så nei.... Fanny - var ikke det en eller annen omdiskutert erotisk bok eller noe sånnt? Pent navn men ville ikke bruke det selv... Lova - gammelt deilig navn. Danielle - vakkert. Emrika - jeg synes personlig at Erika klinger finere. M'en får på en måte navnet til å stoppe opp på halvveien. Men det er intet galt med navnet! Carla - har selv dumme assosiasjoner til det navnet. Men det er egentlig et fint navn...
sommertiara Skrevet 7. mars 2012 #10 Skrevet 7. mars 2012 Valerie - pent, men kronglete i Norge. Willow - også rart i Norge. liker det egentlig ikke ellers heller, blir usikker på kjønn og tenker ikke på det som et navn. Milje - høres ut som et ord fra et barn som ikke kan snakke rent enda. Fanny - for meg er det harry og stygt, rett og slett. Lova - pent, men foretrekker Nova. Danielle - liker ikke Daniel, liker ikke Danielle. Emrika - ikke hørt før, litt uvant, men tror jeg kan like det Carla - liker ikke, synes det er et dyrenavn.
TrippelGlede<3 Skrevet 7. mars 2012 #11 Skrevet 7. mars 2012 Jeg kjenner ei lita jente som heter Valerie og det synes det fungerer bra i Norge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå