Gå til innhold

hvordan ronker dere kjæresten? jeg får det ikke til...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har alltid vært veldig flink til å suge, og helt elendig på å runke. men kjæresten min liker ikke at jeg suger han... og noe vil jeg gjøre for han.

tips? hva gjør dere, for å glede?

Fortsetter under...

Skrevet

vanskelig aa forklare....

glidemiddel i henda ;) litt opp og ned, litt sakte, litt fort, Holder med tommel og peke pluss langefinger naar jeg gjør det fort.... (det er saann de ronker selv ;)

to hender. Penis i haandflatene og "ruller" opp og ned.

jaja.. noen tips ihvertfall ;) Lykke til!

Skrevet

Hæ? Liker ikke å bli sugd? Sikker på at du er så god til det? :P Runking krever litt øvelse, men det virker som de fleste gutter synes det er spennende å bli runket så de synes det er digg uansett ;)

Ellers er det bare å prøve seg fram :)

Skrevet

Hæ? Liker ikke å bli sugd? Sikker på at du er så god til det? tongue.png Runking krever litt øvelse, men det virker som de fleste gutter synes det er spennende å bli runket så de synes det er digg uansett wink.png

Ellers er det bare å prøve seg fram smile.png

hehe... jeg vet at jeg er god til det. men han bare liker det ikke generelt. det er første mannen jeg har møtt som har sakt det... og det passer jo litt dårlig når det pleier å være superkortet mitt :P

hehe... hm.. jeg tror jeg må prøve meg litt frem, for jeg har alltid ungått å runke menn, for jeg syns det virker så vanskelig. men det er jo vanskligere for dem på oss. holder dere hardt? eller som når man løfter et glass? hm... jeg aner ikke liksom...

Skrevet

Hæ? Liker ikke å bli sugd? Sikker på at du er så god til det? :P Runking krever litt øvelse, men det virker som de fleste gutter synes det er spennende å bli runket så de synes det er digg uansett ;)

Ellers er det bare å prøve seg fram :)

hehe... jeg vet at jeg er god til det. men han bare liker det ikke generelt. det er første mannen jeg har møtt som har sakt det... og det passer jo litt dårlig når det pleier å være superkortet mitt tongue.png

hehe... hm.. jeg tror jeg må prøve meg litt frem, for jeg har alltid ungått å runke menn, for jeg syns det virker så vanskelig. men det er jo vanskligere for dem på oss. holder dere hardt? eller som når man løfter et glass? hm... jeg aner ikke liksom...

holder forsiktig ;) men stramt... be han vise deg da vel... kanskje det er like greit ;) evt se om du faar noen tips paa progr. trekant paa nrk.no...

er ikke vanskelig naar man har gjort det ;) bare aa prøve seg frem!

Skrevet

ja, kanskje jeg skal be han vise meg... hehe... huff.. det er litt flaut, men han merker vel at jeg ikke kan det uansett.. hehe.. så bedre å være ærlig kanskje. men drar man forhuden helt opp over hodet vær gang? er ikke det litt vanskelig?

Annonse

Skrevet

nei jeg drar ikke forhuden helt over hver gang.... det er ikke saa deilig tror jeg....

men pleier forøvrig aa baade ronke og suge/slikke litt... kanskje mannen din sunes det er godt aa bli sugd da?!?

tror ikke de merker at man er nybegynner... bare ta paa deg selvtillitten, og prøv... se hvordan han reagerer ;) Men tror det er best med glidemiddel assaa! saa ikke glem det ;)

Naa maa du bare oppdatere hvordan det gikk da... hehe..

:) detta gaar bra skal du se!

Skrevet

nei jeg drar ikke forhuden helt over hver gang.... det er ikke saa deilig tror jeg....

men pleier forøvrig aa baade ronke og suge/slikke litt... kanskje mannen din sunes det er godt aa bli sugd da?!?

tror ikke de merker at man er nybegynner... bare ta paa deg selvtillitten, og prøv... se hvordan han reagerer wink.png Men tror det er best med glidemiddel assaa! saa ikke glem det wink.png

smile.png detta gaar bra skal du se!

jeg skal prøve i morgen... hihi... så da skal du få beskjed om hvordan det gikk. men glidemiddel er sikkert lurt, det er jo digg på meg, så da er det jo sikkert det på han også :)

Skrevet

tror ikke de merker at man er nybegynner... bare ta paa deg selvtillitten, og prøv... se hvordan han reagerer wink.png Men tror det er best med glidemiddel assaa! saa ikke glem det wink.png

jeg skal prøve i morgen... hihi... så da skal du få beskjed om hvordan det gikk. men glidemiddel er sikkert lurt, det er jo digg på meg, så da er det jo sikkert det på han også :)

Skrevet

Skrevet

da gleder jeg meg til aa høre hvordan det gikk!

og ikke glem : KOS DEG! hehe

Skrevet

Nå har jeg spurt mannen her i andre enden av soffan om hans insider tips! hehe...

Det er viktig at det ikke er tørt(spytt eller glidemiddel er fint), og bruk et fast grep men ikke altfor hardt heller.. Ikke riv og røsk, men bruk jevne tak.. Prøv deg frem litt med tempoet, du hører vel på han om han liker det.. Den største synden er visst å slutte rett før han kommer, og skylde på melkesyre i armen(haha, der fikk jeg den) ;D

Skrevet

Så åssen gikk det??? :D

Annonse

Skrevet

Så åssen gikk det??? :D

haha... det gikk veldig bra.. :D han ble glad, og spurte om jeg hadde lest meg opp på nett... haha... så jeg gjorde det nok langt mer riktig nå ;)

Skrevet

supert! Nå sitter jeg her og smiler ;) haha :D

Skrevet

haha... ja det ble ganske morsomt alt sammen... haha.. takk for råd :D

Skrevet

bare hyggelig =0) erfaringer er da til for å deles ;)

Skrevet

For en hærlig morsom tråd! Så bra det ble vellykket! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...