Dorrimor ♂♂ Skrevet 7. mars 2012 Forfatter #26 Skrevet 7. mars 2012 Ser d er flere av dere som har fire barn. Har dere alltid ville hatt d, eller ble d slik etterhvert? Vi har to nå og tenker å prøve på en til etterhvert, m at vi vil se d litt an hvor mange vi vil ha. Alikevel må jeg innrømme at jeg alltid har drømt om fire stk, m d virker som d fjerde barnet krever en del ekstra: ny bil, større hus etc etc. Hva er erfaringene deres m dette? Hører også mange jeg kjenner si at de valgte d fjerde barnet pga at de hadde tre fra før av samme kjønn? Og et d sant som folk sier at overgangen fra to til tre er mindre enn fra en til to, og at nr fire merker man ikke engang? :-)
Baker Harepus Skrevet 8. mars 2012 #27 Skrevet 8. mars 2012 Jeg har en gutt på 6 mnd. Ønsker meg to barn til etter hvert
Bondejenta Skrevet 8. mars 2012 #29 Skrevet 8. mars 2012 Eg har fire born. Ein gut på nesten 14, ei jente som snaaart fyller fire, ei jente på to og eit halvt og ei lita søtina på 6 mnd :-) no er det stopp og fabrikken er nedlagt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå