Gå til innhold

"TEMPE-JENTENE" bli med jenter !!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!! Jeg har savnet en slik tråd :) Jeg temper også, første pp med temping, og føler det er en veldig bra greie! Lærer mye om egen syklus. Jeg bruker også FF.

Jeg lurer på om jeg har trifasisk temp denne måneden, da tempen har steget to hakk etter EL. I tillegg hadde jeg et skikkelig fall i temp en uke etter EL, som visst nok kan være "festedipp". Er spent på om jeg får mensen til helgen ;)

Jeg ble ikke gravid denne måneden hvertfall. Tanta satt på dagen. Men, men.. Min temp varierer ofte med 0,10 grader, men ikke så mye mer... Tror det er ganske normalt med litt svingninger..

Har noen av dere prøvd Wild Yam?

Kom over en interessant artikkel: http://www.jordmorsiri.no/artikler/48/article/item/null/ufrivillig-barnloeshet-og-progesteron

Noen som kan kjenne seg igjen her? Jeg føler virkelig at det er her problemet mitt ligger.. Og Wild Yam skal være bra for akkurat dette problemet! Men er litt skeptisk til å dytte i meg ukjente ting.. hmm..

Annonse

Gjest AnnaMathea

man skulle tro at tempen holdt seg stabil,men i går var den 36,52 og i dag 36.61.hvor mye varier den da tro.

Min varierer veldig gjennom sykusen! Men fast mønster er at tempen synker endel før EL, stiger kraftig dagen etter EL og så går den ned endel før TR. Men i mellomfasene svinger den fra høyest til lavest.

Fertilityfriend merket faktisk av EL på meg på dag 8 denne sykusen, men etter noen dager fikk jeg opp en melding om at ut fra tempene så kunne ikke dette stemme. Selvfølgelig stemte det heller ikke, har som regel EL melleom dag 13 og 16. 8 er noe tidlig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...