Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har kjennskap til Stokke sin nye bæresele? Så den i butikken i dag og fikk lyst på den. Har sett litt på de forskjellige bæreselene en stund. Liker at man med Stokke sin kan bære barnet med ansiktet både fremover og bakover i tillegg til at man kan ha dem på ryggen.

Har lite kunnskap på bæreselefronten. Noen med meninger/ synspunkter/tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Se på tettinntil.no, der er det mange som bærer og har mye erfaring. Tror den selen der er ganske lik babybjørn-selen.

Skrevet

Da har jeg en varm anbefaling til deg, nemlig Beco gemini. Kjøpte den selen for et par uker siden og er kjempefornøyd!! Kan bære mot det og fra deg og på hofta og på ryggen. Har ikke prøvd ryggen enda, da det står fra 6 mnd og min ikke er så gammel enda.

Snuppa liker å sitte med ansiktet ut for å følge med. Oftest sovner hun etter litt, og da snur jeg henne. Den er veldig god å bære sammenliknet med babybjørn og jeg syns ho sitter bedre i den - noe ho vel også gjør i følge bæreentusiastene! :)

Skrevet

Jeg anbefaler Angelpack, fikk hjelp på bæreglede til å finne riktig bæresele til mitt barn. Vi kjøpte Stokke sin vippestol da den var helt ny. Den fungerte ikke optimalt og vi måtte gå over til babybjørn vippestol.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...