Gå til innhold

Jeg MASER, jeg vet..

Anbefalte innlegg

Skrevet

men føler for å spørre og si alt her, å da gjør jeg bare det :D

Idag, på rugedag 8 fikk jeg veldig vond stikking i magen! Sånn at det var nesten så jeg måtte krøke meg sammen! Varte i kanskje 10 sec, så var det over igjen! Noen som vet?? Eller kjenner seg igjen? Hadde jo tenkt festesmerter om det var tidligere, men ikke på rd 8 liksom!

Jeg er så rådvill og utålmodig....

Testet foresten negativ på billigtest imorges..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjente alle slags vondter på den tiden, tror man både er mer anspent enn vanlig og mer obs på å kjenne etter.

Det er mest sansynlig ingen ting, enten du er gravid eller ikke. Negativt resultat trenger ikke å bety noe så tidlig.

Lykke til :)

Skrevet

ja..du har nok rett! nå må jeg ta meg sammen!!!! :)

Skrevet

tenker -luftsmerter jeg... er nok bare luft som river gjennom tarmene dine ;) har det ofte jeg...

og... ikke slutt aa skrive inlegg ;) synes du er bare søt jeg ;) hehe... du viser liksom den siden vi andre strever hardt med aa holde inne! man blir jo rett og slett helt gal av ruge perioden!

Men du, naa er det snart dømmedag for deg, saa krysser fingrene for at testen blir positiv riktig saa snart! / evt at du kommer deg fort opp igjen fra dritten hvis det ikke gaar denne gangen...

uansett: tvi tvi!

Skrevet

Takker jo uendelig for svar da! Føler meg ikke så søt når jeg maser, men er jo bra du/dere synes det :D

Rugetiden er helt forferdelig.. Blir bare verre og verre for hver dag synes jeg.. Har lyst å prate om det hele tiden, men det er ikke noe særlig å prate med folk som ikke har peiling, derfor takker jeg alle guder for dette forumet!

TVI TVI! :)

Skrevet

fortsett å skrive, er alltid godt å få det ut!! :) :)

Skrevet

Hey, nå tror jeg jammen vi svarte på hverandres innlegg nesten samtidig! :)

Skrevet

vi er jo like "desperate" alle mann her inne ;) hehe... alltid godt aa høre fra dere i samma situasjon. Er ingen andre som kan / vil skjønne det her hos meg ihvertfall!

Skrevet

Hehe, ja vi blir litt tullerusk! Men akk, så søte! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...