Diddels Skrevet 6. mars 2012 #1 Skrevet 6. mars 2012 Man hører jo at man ikke skal ta feks lakserolje osv i slutten av svangerskapet fordi det kan gi stormrier. Og stormrier er farlig for babyen. Men hva er stormrier? all infoen jeg finner er inne på forumer hvor diverse anonyme driver og synes osv. om at stormrier er farlig osv uten å gi noen konkret info på hva det er, eller hvorfor de er farlige. Jeg bare lurer
Tessy Skrevet 6. mars 2012 #2 Skrevet 6. mars 2012 Jeg har ikke hørt at stormrier er farlige, men det er voldsomt vonde og kraftige rier som gjerne kan komme hvis man har en veldig rask fødsel....så at det er skadeligelig for babyen var nytt for meg...
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 6. mars 2012 #3 Skrevet 6. mars 2012 Tror det er rier som kommer veldig raskt etter hverandre uten at di har bygget seg opp, de er ganske vonde helt fra begynnelsen av. Etter slik som eg har forstått det ivertfall, men kansje noen andre kan gi deg ett bere svar
Fru.Vestavind Skrevet 6. mars 2012 #4 Skrevet 6. mars 2012 Stormrier = rier som kjem som ein storm. Dvs at dei kjem så og seie utan stans, er veldig intense og som regel like vonde(eller vondare) som vanlege rier(men uten pausar). Det som gjer at dei er farlege er at ein ikkje har kontroll med slike rier, og ting kan skje fort! Dessuten kan babyen bli stressa og generelt få for lite oksygen. Er i allefall det eg har høyrt om stormrier. Det er ikkje noko ein har lyst å ha.
Hippiopp Skrevet 7. mars 2012 #5 Skrevet 7. mars 2012 Jeg hadde stormrier da min fødsel ble satt i gang. Det var rier som varte i 8 til 10 minutter med kun 20 sekunders mellomrom. Det var grusomt og jeg var nær ved å besvime, jeg trodde seriøst jeg holdt på å stryke med. De måtte gi meg rihemmende drypp fordi babyen ble så stresset. Det hele endte akutt keisersnitt. Unner ingen stormrier...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå